توزیع بیش از 1500 بخاری نفتی به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

تابناک چهارمحال وبختیاری- قائم مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از توزیع یک‌هزار و 589 بخاری نفتی به مناطق محروم فاقد گاز خانگی در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۴۱۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 01 May 2017

 به گزارش تابناک شهرکرد- نجفعلی حیدری اظهار کرد: سال گذشته تعداد 385 عدد تانکر آب بین مددجویان روستاهایی که فاقد لوله کشی آب و با تانکر آبرسانی می ‎‌ شوندف به منظور ذخیره آب آشامیدنی توزیع شد.

وی ظرفیت این تانکرها را 200 لیتر اعلام کرد و افزود: برای خرید این تعداد تانکر آب مبلغ 462 میلیون ریال هزینه شده که 155 عدد در منطقه موگویی و 100 عدد منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ، 80 عدد منطقه منج شهرستان لردگان و 50 عدد منطقه میانکوه شهرستان اردل توزیع شده است.

حیدری تصریح کرد: رویکردهای جدید کمیته امداد فقرزدایی و رسیدگی به محرومان جامعه که مناطق محروم با ضریب 9 و هشت در اولویت برنامه های کمیته امداد است.

قائم مقام کمیته امداد استان مطرح کرد: این نهاد در مناطقی که از گاز شهری و روستایی محروم هستند تعداد یک هزار و 589 بخاری نفتی توزیع کرده که بیشترین توزیع در شهرستان ‎‌ های کوهرنگ و لردگان بوده است.

وی اعتبار هزینه شده برای خرید بخاری نفتی را یک میلیارد و 844 میلیون ریال اعلام و عنوان کرد : ارائه این نوع خدمات موجب افزایش سطح بهره‌وری و افزایش رفاه و سلامت مددجویان شده است.

حیدری همچنین درخصوص مناطق برخوردار از گاز خانگی  گفت : تعداد 845 بخاری گازی با ارزش یک میلیارد و 504 میلیون ریال که بیشترین تعداد در منطقه میانکوه، دوآب و شلیل بوده و 500 عدد آبگرمکن به مبلغ یک میلیارد و 990 میلیون ریال در منطقه بازفت و میانکوه توزیع شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان به نقش خیران و مشارکت‌های مردم در یاری رساندن این نهاد اشاره کرد و گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با کمک های نقدی و غیرنقدی خود همانند وسایل گرمایشی به زندگی محرومان این استان گرما ببخشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار