حقیقی عنوان کرد؛

برگزاری انتخابات سالم و دور از هرگونه چالش امنیتی

فتح الله حقیقی در نشست معاونان فرمانداران و بخشداران استان بوشهر اظهار داشت: همه ما موظفیم در انتخابات از حقوق قانونی تمام ذینعفان در چارچوب قانون حمایت کنیم و از همه گروه‌ها و احزاب قانونی انتظار داریم که قوانین انتخاباتی را با رعایت مصالح و منافع ملی محترم بشمارند.
کد خبر: ۴۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 10 June 2015
تابناک بوشهر: فتح الله حقیقی در نشست معاونان فرمانداران و بخشداران استان بوشهر اظهار داشت: همه ما موظفیم در انتخابات از حقوق قانونی تمام ذینعفان در چارچوب قانون حمایت کنیم و از همه گروه‌ها و احزاب قانونی انتظار داریم که قوانین انتخاباتی را با رعایت مصالح و منافع ملی محترم بشمارند.
 
وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی یکی از مولفه های اساسی تضمین کننده اقتدار و امنیت کشور است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: تمامی دست‌اندرکاران انتخابات باید تلاش کنند که انتخابات هفت اسفند ۹۴ را به نمادی از قانون‌مداری، حفظ امنیت و یکپارچگی سیاسی و اجتماعی تبدیل کنند.
 
حقیقی عنوان کرد: در این عرصه سیاسی اجتماعی هدف، برگزاری انتخابات سالم، رقابتی و با حضور پرشور و حداکثری مردم و به دور از هرگونه چالش امنیتی است.
 
وی بیان کرد: سیاست دولت این است که تمامی مراحل انتخابات وفق قانون انجام شود و باید فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی که رای مردم حق الناس است را نصب العین قرار دهیم.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ضمن پذیرش و احترام گذاشتن به نقطه نظرات متفاوت قانونی، همه مدیران باید در حیطه وظیفه خود از برنامه های دولت و نظام اسلامی دفاع کنند و از هر گونه اقدام سلیقه‌ای، شخصی و جناح گرایی به جد پرهیز کنند.
 
حقیقی یادآور شد: همه مسئولان باید در راستای جلب اعتماد مردم نسبت به عملکرد نظام اسلامی و دولت از طریق شفاف سازی فعالیت های قانونی خود را به اطلاع مردم برسانند.
 
وی با اشاره به اینکه نباید با تشکل های غیر دولتی شعاری برخورد کرد، افزود: باید زمینه لازم به منظور فعالیت هر چه بیشتر تشکل های غیر دولتی به عنوان یکی از مولفه های ارتقاء سرمایه اجتماعی را فراهم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار