در هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

برگزاری رژه یگان‌های موتوری و گروهان‌های رزمی ناجا در قزوین

معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی استان قزوین گفت: یگان‌های موتوری و گروهان‌های رزمی ناجا در رژه هفته دفاع مقدس شرکت می‌کنند و از دیگر برنامه‌های این هفته غبارروبی مزار شهدا و دیدار از خانواده شهدا است.
کد خبر: ۴۹۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 20 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسن رضازاده در نشست خبری که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه و فرماندهان نیروهای مسلح در سالن جلسات سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار داشت: با یادآوری نام دفاع مقدس، یاد رشادت و فداکاری بزرگ‌مردانی می‌افتیم که در سال‌های دفاع بزرگ‌ترین افتخارات را رقم زدند.

وی ادامه داد: با وجود تهدیدات نظامی دشمنان از سال‌های بعد از انقلاب اسلامی تاکنون که به شکل‌های مختلف از جمله ترور و حمله‌های نظامی کوچک و بزرگ صورت گرفته، اما رمز پیروزی امت، مقاومت است.

 معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی استان قزوین ضمن تشریح برنامه‌های نیروی انتظامی استان اضافه کرد: یگان‌های موتوری و گروهان‌های رزمی ناجا در رژه هفته دفاع مقدس شرکت می‌کنند و از دیگر برنامه‌های این هفته غبارروبی مزار شهدا و دیدار از خانواده شهدا است.

رضازاده یادآور شد: تأمین امنیت و تدابیر لازم برای مسائل ترافیکی در نخستین روز هفته و دیگر روزها از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی استان قزوین است که تلاش می‌شود در این زمینه هم گام‌های ارزنده‌ای برداشته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار