پرداخت «فوق‌العاده حق نوار مرزی» فرهنگیان مجددا برقرار شد

با توجه به مراجعات و درخواست‌های مکرر فرهنگیان در سطح شهرستان و استان در مورد مشکلات و دغدغه‌هایشان همواره با وزارت متبوع جلسات فراوانی برگزار کردیم و پیگیری مطالبات این قشر بوده‌ایم.
کد خبر: ۵۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ 22 June 2015
تابناک بوشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد روز یکشنبه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش مشکلات فرهنیگان را مطرح و پیگیری کرد.

نماینده مردم دشتستان در خصوص این جلسه اظهار داشت: با توجه به مراجعات و درخواست‌های مکرر فرهنگیان در سطح شهرستان و استان در مورد مشکلات و دغدغه‌هایشان همواره با وزارت متبوع جلسات فراوانی برگزار کردیم و پیگیری مطالبات این قشر بوده‌ایم.

وی افزود: پس از بررسی و کارشناسی‌های لازم در خصوص مشکلات فرهنگیان و جلسات با وزیر آموزش و پرورش به حل مشکلات این قشر در مناطق محروم و مرزی تاکید فراوانی کردیم.

موسوی نژاد در خصوص دلیل عدم برقراری حق نوار مرزی فرهنگیان گفت: با توجه به اینکه فرهنگیان در مناطق محروم با مشکلات فراوانی روبرو هستند لذا به یک‌باره بدون کار کارشناسی و دلایل توجیه‌پذیر فرهنگیان استان بوشهر و چند استان دیگر از این حق واقعی خود محروم شدند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در وزارت آموزش و پرورش در خصوص اعاده حقوق استان‌های محروم اقدامات لازم و خوبی صورت نمی‌گیرد و این یکی از مشکلات وزارت فوق بود.

نماینده دشتستان در خانه ملت، شرط دفاع از حق مردم استان بوشهر را اتحاد و همدلی نمایندگان و مسئولان بیان کرد و افزود: مسئولان کشوری باید بدانند که بر سر حقوق مردم با هیچکس معامله نخواهیم کرد و بالاترین مقام دولتی و کشوری باید در مقابل مطالبات مردم استان بوشهر، به‌ویژه شهرستان دشتستان پاسخگو باشد.

این نماینده مجلس بیان کرد: ما نمایندگان مردم در راستای احقاق حقوق مردم و رسیدگی به درخواست‌های آنها ازهیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآوری کرد: در پایان جلسه امروز مقرر شد معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش از اول تیر ماه فوق العاده حق نوار مرزی فرهنگیان را پرداخت کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اهرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
خدا خیر نماینده برازجان بده بقیه نمایندهای استان ازش یاد بگیرن
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار