افزایش 56 درصدی کشف مواد مخدر توسط پلیس راه آهن شمالشرق1

رییس پلیس راه آهن شمالشرق1 گفت : با تلاش کارکنان این یگان انتظامی ، کشف انواع مخدر در این حوزه ریلی 56 درصد نسبت به پارسال افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۲۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 08 November 2017
به گزارش تابناك سمنان، سرهنگ محمدرضا مالکی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : علاوه بر این در 6ماه امسال، دستگیری اتباع غیر مجاز خارجی 41 درصد افزایش داشته و وقوع سرقت هم 29 درصد کاهش یافته است.

وی با بیان این که ، حوزه ریلی شمالشرق 1 با 589 کیلومتر و تردد روزانه حدود 80 رام قطار یکی از پر رفت و آمدترین حوزه های ریلی در سطح کشور است ، افزود: برقراری انتظامات وامنیت این حوزه که شامل طول خط ریلی ، سالن های مسافری ، قطارهای مسافری و باری ، مخازن سوخت ، پانل و تاسیسات اداره کل راه آهن شمالشرق1 از وظایف کارکنان پلیس راه آهن است .

سرهنگ مالکی ادامه داد: پلیس راه آهن شمالشرق1 با استفاده از تجهیزات نوین ، سرکشی و گشت زنی های هدفمند موتوری ، پیاده و خودرویی اقدام به برقراری امنیت و پیشگیری از جرائم حوزه ریلی می نماید .

رئیس پلیس راه آهن شمالشرق1 افزود : مدیریت نیروی انسانی ، تعامل با اداره کل راه آهن شمالشرق1 ، فرماندهی انتظامی استان سمنان وشهرستان های تابعه ، استفاده از تجهیزات نوین و روش های علمی کشف جرم ، استفاده از شبکه منابع و مخبرین ، اجرای طرح های مشترک با پلیس های همجوار و معاونت های تخصصی شهرستان های تابعه باعث افزایش بیلان عملکرد بوده است .

وی گفت: استفاده از تمام توان نیروهای پلیس راه آهن ، تعامل با یاوران امنیت مانند شوراها ، بسیج ، ائمه جماعات ، معتمدین محلی ، نظارت و آموزش مستمر نیز در کسب این موفقیت ها موثر بوده است.

پلیس راه آهن در 12 هزار کیلومتر خط آهن کشور امنیت مسافران ، مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز و مواد مخدر ، جلو گیری از رفت و آمد اتباع خارجی غیر مجاز را برعهده داشته و نظم و امنیت را در این شبکه گسترده تامین می کند.

راه آهن شمالشرق1 بعد از استان هرمزگان طولانی ترین خطوط ریلی کشور را دارد.
یک هزار و 82 کیلومتر خطوط ریلی به صورت دو خطه در حوزه استحفاظی این اداره کل واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار