پیش‌بینی جمع‌آوری بیش از 2 میلیارد تومان کمک‌های جشن نیکوکاری در ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: با تمهیدات اندیشیده شده پیش‌بینی می‌شود کمک‌های جشن نیکوکاری امسال در استان ایلام به بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون تومان برسد.
کد خبر: ۵۶۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 15 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام، ضیاء رضایی در دیدار با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز ایلام با ارائه گزارشی از برنامه‌های این نهاد برای برگزاری هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: سال گذشته مردم نیکوکار استان ایلام در هفته احسان و نیکوکاری یک میلیارد و 600 میلیون تومان کمک کردند که امسال پیش‌بینی شده است این کمک‌ها با افزایش حدود 40 درصدی به بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون تومان برسد.

وی با بیان اینکه امسال بر اساس یک برنامه هدف گذاری شده ، تامین یک هدیه نوروزی برای هر خانواده مددجوی این استان در دستور کار قرار گرفته است گفت: این هدیه نوروزی با محوریت سه بسته حمایتی خواهد بود.

وی افزود: این هدیه نوروزی شامل طرح نشاط معنوی ایتام با تهیه هدایا توسط حامیان طرح اکرام، تهیه سبد کالای خوراکی شب عید نیازمندان و تهیه پوشاک شب عید نیازمندان خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام شعار امسال هفته احسان و نیکوکاری را « جوانه لبخند بکاریم» عنوان کرد و گفت: جشن نیکوکاری امسال در روزهای 16تا 18 اسفندماه برگزار می‌شود که روز 16 اسفند مخصوص مدارس،17 ، مکانهای عمومی و 18 اسفند هم مخصوص میعادگاه‌های نماز جمعه خواهد بود.

رضایی بیان کرد: امسال برای ترویج بیشتر فرهنگ انفاق و نیکوکاری در این استان دو برنامه دو مرحله‌ای هم داریم که برنامه اول تعامل با ادارات،نهادها ،انصاف و خیریه ها خواهد بود که از دیماه امسال آغاز شده و تا اواخر اسفند ادامه دارد و برنامه دوم هم برگزاری هفته احسان و نیکوکاری خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به دیگر برنامه های هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت:بسترسازی برای مشارکت بیشتر مردم در دستگیری از نیازمندان،بهره گیری از ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بالقوه، استفاده از ظرفیت جامعه ورزشکاران استان و استفاده از ظرفیت بانوان نیکوکار از جمله این برنامه ها خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار