دعوت کمیته امداد یزد از مردم برای شرکت در جشن نیکوکاری

اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد روزشنبه در اطلاعیه ای از مردم برای شرکت در جشن نیکوکاری که روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه این هفته در این استان برگزار می شود، دعوت کرد.
کد خبر: ۵۷۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 03 March 2018

به گفته رئیس اداره روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) یزد، امسال جشن نیکوکاری علاوه بر مدارس استان، پایگاه‌های کمیته امداد و میعادگاه‌های نماز جمعه با مشارکت نیکوکاران برگزار می‌شود.
مهدی نشاسته گر، با بیان اینکه جشن نیکوکاری، جریان معنوی و اجتماعی است و نباید به یک روز خاص محدود شود، گفت: رویکرد این نهاد کاهش پایگاه‌ها ،چادرها، تعامل و برقراری ارتباط با مراکز مختلف است.
وی اضافه کرد: این مراکز شامل اصناف، مراکز نیکوکاری، خیران، جامعه مهندسان و پزشکان، اتحادیه‌ها، کارخانه‌ها، شرکت‌ها، هتل داران، مؤسسات خیریه، شهرداری‌ها، مناطق تجاری و اقتصادی، بانک‌های دولتی و خصوصی، تولیدکنندگان، بازرگانان، ورزشکاران، مراکز آموزشی، دانشگاهی و سازمان دانش‌آموزی است.
وی با تأکید بر استفاده از سامانه نیکوکاری 0968877 برای اهدای کمک‌ های نقدی در جشن نیکوکاری بیان کرد: شماره‌ گیری کد ussd به شماره #035*8877* و مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir از دیگر روش‌های نوین برای کمک‌رسانی به نیازمندان است.
به گفته وی جشن یادشده به همت کمیته امداد و با همکاری صدا و سیما، آموزش ‌و پرورش،سازمان دانش‌ آموزی و بسیج سازندگی برگزار می‌شود.
نشاسته گر، یادآور شد: مردم نیکوکار استان سال 95در جشن نیکوکاری 20 میلیارد ریال به‌ صورت نقدی و کالا به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار