لوازام خانگی های یک میلیاردی به مقصد نرسید

فرمانده انتظامي رستم گفت: با تلاش مأموران پليس آگاهي اين شهرستان، تريلر حامل انواع كالاي قاچاق به ارزش يك ميليارد و 500 ميليون ريال توقيف شد.
کد خبر: ۶۸۷۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ 06 December 2018

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سرهنگ "سلطانعلي عزيزي" گفت: مأموران پليس آگاهي شهرستان رستم از تردد يك دستگاه تريلر حامل محموله قاچاق در محور رستم به ياسوج مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وي ادامه داد: پس از مراقبت هاي لازم و انجام ايست و بازرسي هاي محسوس و نامحسوس در نهايت خودرو مورد نظر شناسايي و توسط مأموران توقيف شد.

فرمانده انتظامي رستم با بيان اينكه خودرو توقيف شده به همراه راننده براي انجام مراحل قانوني و شمارش كالاي قاچاق به مقر انتظامي انتقال داده شدند، تصريح كرد: در بازرسي از اين خودرو، 32 هزار و 954 عدد لوازم خانگي از نوع گيره آويز، آبگير كابينت، جا قاشق و دستمال، در آويز و ... بدون مدارك قانوني و گمركي كشف شد.

سرهنگ عزيزي با اشاره به اينكه ارزش ريالي اين محموله برابر نظر كارشناسان، يك ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شده است، تأكيد كرد: مبارزه بي امان با قاچاق كالا و برخورد با اين پديده شوم به صورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامي اين شهرستان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار