طرح های ورزشی فارس در دهه فجر افتتاح می شوند

کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: در دهه فجر امسال ۴۰ طرح ورزشی در استان فارس به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۷۱۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 31 January 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس در نشست خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با اصحاب رسانه، گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ما نیز در حوزه زیر ساخت‌ها و طرح‌های عمرانی برنامه‌های مناسبی را پیش بینی کردیم که از جمله آن بهره برداری از ۴۰ طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان است.

کامیاب افزود: قرار است با حضور داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در روز سه شنبه ۱۶ بهمن ماه، زمین چمن استاندارد مصنوعی در شهرستان نی ریز پس از یک سال مرمت و تعمیر با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری برسد.

وی افزود: همزمان با سفر معاون وزیر به شهرستان نی ریز، ۲ طرح ورزشی از جمله یک سالن چند منظوره نیز افتتاح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: در دهه فجر امسال بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ برنامه ورزشی، فرهنگی، همگانی و قهرمانی در شهرستان‌ها و بخش‌های استان فارس و شیراز اجرا خواهد شد که در روز جمعه ۱۲ بهمن آغاز آن با برنامه پیاده روی بزرگ خانوادگی در سراسر فارس است.

کامیاب تاکید کرد: در حوزه عمرانی از سال گذشته ساخت شش خانه جوان را در شهرستان‌ها شروع کردیم که در فجر چهلم دو خانه جوان در لار و داراب آماده افتتاح است و چهار خانه جوان دیگر هم تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس افزود: مراحل تکمیل بزرگترین پیست سوارکاری دولتی جنوب کشور هم در شرایط خوبی قرار دارد و سعی مان بر این این است تا پایان سال با حضور وزیر ورزش و جوانان این پیست در منطقه لپویی بخش زرقان به بهره برداری برسد که بر اساس پیش بینی ما ۱۰ میلیاردتومان برای آن هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار