فجری ها از سد قشقایی ها گذشتند

شهرآورد تیم‌های شیرازی در دسته یک فوتبال، بسود فجر سپاسی به پایان رسید.
کد خبر: ۷۱۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵ 12 February 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:در هفته ۲۳ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های شیرازی فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز از ساعت ۱۴ امروز به میزبانی ورزشگاه پارس به مصاف هم رفتند که در پایان، زردپوشان فجر با دو گل حریف خود را از پیش رو برداشتند.

محمدحسین کریم زاده در دقیقه ۵۵ نیمه نخست گل اول فجری‌ها را وارد دروازه مسلم حق شناس کرد و در دقیقه ۸۰ نیمه دوم رسول بهاروندی بازیکن نیم فصل نخست قشقایی که در دور برگشت راهی فجر شد از روی نقطه پنالتی، دروازه تیم سابق خود را باز کرد و برد زردپوشان را قطعی کرد.

فجر شهید سپاسی شیراز با این برد و ۲۶ امتیاز و بطور موقت در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفت و قشقایی شیراز هم با همان ۲۸ امتیاز در رده هفتم باقیماند.

سایر دیدار‌های هفته ۲۳، چهارشنبه ۲۴ بهمن برگزار می‌شود که ممکن است جایگاه تیم‌های شیرازی در جدول تغییر کند.

داوود مهابادی در پایان این بازی  گفت: دیدار مشکلی بود، اما در تمامی دقایق بازی، بازیکنانم مسابقه خوبی را به نمایش گذاشتند و نتیجه تلاش تیمی در نیمه دوم با زدن دو گل به ثمر نشست که این برد را به هواداران تبریک می‌گویم.

در هفته ۲۴ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، سه شنبه ۳۰ بهمن ماه قشقایی شیراز میهمان مس کرمان خواهد بود و فجر شهید سپاسی استراحت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار