قولی که تقوی نژاد به پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان داد

کد خبر: ۷۹۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳ 07 November 2019
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: برای پرداخت بخشی از مطالبات پزشکان و پرسنل حوزه بهداشت و درمان گهگیلویه و بویراحمد از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، سید کامل تقوی نژاد در بازدید از مراکز درمانی کهگیلویه اظهار داشت: برای تکمیل و بهره برداری از 55 پروژه بهداشتی و درمانی اعتبار لازم اختصاص می‌یابد تا با تسریع در روند اجرای این پروژه‌ها شاهد افزایش قیمت تمام شده و فرسایشی شدن نباشیم.
وی در این بازدید با برقراری تماس تلفنی با رئیس سازمان بیمه سلامت و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خواستار مساعدت در پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان شد و افزود: بدون شک با پرداخت بخشی از این بدهی تا حدودی امکان پرداخت مطالبات پزشکان و پرسنل وجود دارد.
تقوی‌نژاد در پاسخ به درخواست پرویز یزدان‌پناه برای اخذ مجوز بکارگیری نیروهای مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: در این زمینه نیز تدبیر لازم اندیشیده می‌شود و امیدوام این مهم نیز اجرایی شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهمترین اولویت کاری خود را پرداخت پرسنل پزشکان و پرسنل دانست و افزود: بدون شک پرداخت مطالبات این مجموعه سبب ترغیب و تشویق همکاران برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر می‌شود.
پرویز یزدان‌پناه میزان مطالبات پزشکان و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی در بخش‌های مختلف را 100 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: دانشگاه را با بدهی نزدیک به 200 میلیارد تومان تحویل گرفتم.
وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی این استان از سازمان بیمه سلامت 49 میلیارد تومان و از سازمان تامین اجتماعی 37 میلیارد تومان طلب دارد که در صورت پرداخت این مطالبات بخشی از مشکلات کنونی مرتفع می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار