رکورد فوتی های مبتلا به کرونا در ایلام شکسته شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بیمار کرونا در این استان جان خود را از دست داده‌اند، گفت: بالاترین آمار روزانه فوتی کرونا از زمان شیوع تا کنون ثبت شد.
کد خبر: ۹۱۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 10 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر محمد کریمیان روز سه‌شنبه اظهار داشت: با ثبت این تعداد فوتی جدید، مجموع فوتی‌های کرونا تا این لحظه در استان ایلام ۴۵۵ نفر است.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۲۲۴ ابتلای جدید کرونا در استان ثبت شد و تعداد مبتلایان از ۱۸ هزار و ۴۸۳ نفر به ۱۸ هزار و ۷۰۷ نفر رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه وضعیت کرونا در استان بحرانی است، افزود: ۳۹۲ بیمار کرونا اکنون در بیمارستان‌های استان بستری هستند و با توجه به حجم بالای بستری‌ها، امکانات جوابگوی تعداد زیاد بیماران نیست.

دکتر کریمیان تاکید کرد: روز گذشته تعداد مبتلایان ۵۳۵ نفر و تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا ۱۰ نفر بود و با توجه به عدم رعایت و همکاری مردم هر روز شاهد افزایش آمار ابتلا و بخصوص فوتی‌ها هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شهرستان هلیلان نیز که پیش از این در وضعیت زرد قرار داشت قرمز شد و بر این اساس تمامی شهرستان‌های استان بجز ایلام، ایوان و چرداول که در وضعیت سیاه و فوق بحرانی هستند، در وضعیت قرمز قرار گرفتند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار