مسئول حوادث غیرمترقبه و بحران جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد

پرداخت 700 میلیارد ریال خسارت به کشاورزان آذربایجان غربی

مسئول حوادث غیرمترقبه و بحران جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: امسال به منظور جبران خسارت ناشی از بلایای طبیعی در استان 700 میلیارد ریال پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ 11 September 2015

محمد احرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به لحاظ موقعیت جغرافیایی آذربایجان غربی، این استان هر ساله شاهد خسارتی به باغات و اراضی کشاورزی براثر بلایای جوی است.

وی با بیان اینکه امسال خسارت وارده بر اراضی کشاورزی و باغات استان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، تصریح کرد: امسال 6 هزار میلیارد ریال خسارت به باغات و اراضی کشاورزی استان وارد شده است.

این مسئول حوادث غیرمترقبه و بحران جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به عوامل ایجاد این میزان خسارت، اعلام کرد: سرمازدگی، جاری شدن سیل، بارش تگرگ و ... از جمله بلایای طبیعی هستند که باغات و اراضی کشاورزی را تهدید می‌کند.

احرامی از کاهش 50 درصدی میزان خسارت براثر بلایای طبیعی در استان آذربایجان غربی طی سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در این خصوص باغاتی که بیمه هستند غرامت دریافت می‌کنند.

وی بااشاره به میزان غرامت پرداختی به کشاورزانی که محصولات آنها براثر بلایای طبیعی دچار خسارت شده است، اظهار داشت: امسال به منظور جبران خسارت ناشی از بلایای طبیعی در استان 700 میلیارد ریال پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
خسارت بلایای اسمانی پولش هم برمیگردد ب هوا ما که چیزی نمیبینیم
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار