گارد دفاعی جنوب شرقی‌ترین شهرستان کشور/ چابهار به روی مسافرین نوروزی بسته می‌شود/ مراکز خرید تعطیل و ترددها به شدت کنترل می‌شود

از ۹۹/۱۲/۲۰ لغایت ۱۴۰۰/۱/۲۰ جهت پیشگیری از موج چهارم کروناویروس ورود و خروج به چابهار محدود و بازارهای محلی و تجاری تعطیل می شود.
کد خبر: ۹۴۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ 08 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از چابهار، جلسه ستاد کرونای شهرستان چابهار با ریاست رحمدل بامری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار و با حضور کردی مدیر عامل منطقه آزاد چابهار، کردی ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، حجت‌الاسلام عبدالهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت چابهار، میر معاون برنامه‌ریزی و توسعه، حوت معاون هماهنگی امورعمرانی و سایر اعضای شورای اداری و شورای تامین شهرستان چابهار در محل سالن جلسات سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی برگزار گردید.

دراین جلسه مقرر گردید با توجه به اینکه از تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰لغایت۱۴۰۰/۱/۲۰ محدودیت و ممنوعیت تردد کلیه خودروهای غیر بومی و فاقد مجوز و ورود مسافرین و گردشگران به شهرستان چابهار ممنوع گردیده، در صورت مشاهده خودروهای فوق طبق مصوبات ستاد ملی کرونای کشور جریمه ۵۰۰ هزار تومانی توسط پلیس بین راهی و پلیس راهور در سطح شهرستان چابهار لحاظ می گرد.

بر اساس تصمیم ستاد کرونا شهرستان چابهار از تاریخ ۹۹/۱۲/۲۰لغایت ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ کلیه بازارها و پاساژهای منطقه آزاد، بازارهای سنتی و دکه بازار تعطیل و از پذیرش مهمان و مسافر در مهمانسراهای ادارات، مدارس، خانه معلم در سطح شهرستان چابهار خودداری بعمل آورده و در صورت مشاهده، طبق مصوبات ستاد کرونا و تصمیمات شورای تامین شهرستان و دستورات قضایی با مدیرمتخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرف.

همچنین محدودیت تردد کلیه خودروهای فاقد مجوز و پلاک‌های غیر بومی به صورت گسترده از سه نقطه استان شامل پلیس راه نیکشهر، پلیس راه جکیگور شهرستان راسک، پاسگاه زرآباد و بیردف شهرستان کنارک بمنظور جلوگیری از ورود مسافرین و گردشگران به مقصد شهرستان چابهار اعمال می گردد.

همچنین پروازهای ورودی فرودگاه بین‌المللی چابهار- کنارک از اقصی نقاط کشور به چابهار  به طور چشمگیری محدود می‌گردد.

بعلاوه محدود کردن ناوگان عمومی و بین شهری، بمنظور حمل بار و مسافر به شهرستان چابهار از طریق راهداری و حمل و نقل جاده ای از تاریخ فوق اتخاذ می گردد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
فعال مدنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
یه تصمیم عالی ولی شاید یخورده دیر
یک ماهه داریم داد میزنیم نذارید مردم بیان اینجا
پاسخ ها
رسول کریمی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
آره والا،کنار خلیج همینجوری آدم چادر زده بودند، جلوی صدف پر آدم بود، خیلی بد شده بود،دیره،ولی خوبه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
عجب تیتری
حاجی عبدالوهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
یه تصمیم عالی
کاش زودتر این محدودیت هارا اعمال می کردند،این جمله همچنین پروازهای ورودی فرودگاه بین‌المللی چابهار- کنارک از اقصی نقاط کشور به چابهار به طور چشمگیری محدود می‌گردد مفهوم اش گنگ هست.و محدود کردن ناوگان عمومی و بین شهری، بمنظور حمل بار و مسافر به شهرستان چابهار از طریق راهداری و حمل و نقل جاده ای از تاریخ فوق اتخاذ می گردد یعنی منظور با اتوبوس مردم مسافرت بکنند؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار