رئیس مجمع نمایندگان اردبیل:

‌حضور حماسی مردم در انتخابات پاسخ دندان‌شکنی به بدخواهان خواهد بود

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با بیان اینکه ‌حضور حماسی مردم در انتخابات پاسخ دندان‌شکنی به بدخواهان خواهد بود، گفت: قهر با صندوق خواسته اصلی دشمن است.
کد خبر: ۹۷۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ 16 June 2021

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: قهر با صندوق خواسته دشمن است و در این زمینه دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف حضور مردم ایران در پای صندوق‌های رای هستند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران برای اقتدار ایران و تشکیل دولت مقتدر در انتخابات 28 خرداد ماه حضور حماسی خواهند داشت افزود: این انتخابات برای آینده وتعین سرنوشت کشور بسیار حائز اهمیت است مردم ایران این راخوب می دانند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت :خارج از اینکه به چه کسی رای بدهند مردم فردی کاردان را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا انتخاب خواهند کرد تا کشور و منطقه را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهند.

بدری گفت: شرکت درانتخابات بسیار حائز اهمیت است که مردم ایران با حضور حماسی خود در پای صندوق های رای در سرنوشت کشور سهیم خواهند بود.

وی گفت: مردم استان اردبیل با حضور حماسی درانتخابات 28 خرداد جواب دندان شکنی به بدخواهان خارجی و داخلی خواهند داد و عزت و اقتدار کشورمان را به دنیا بار دیگر نشان خواهند داد.

منبع/تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار