استاندار ایلام؛

نیروی انتظامی استان با برپایی چادرها در دامن طبیعت جدی تر برخورد کند

استاندار ایلام از نیروی انتظامی استان ‌خواست با برپایی چادرها در دامن طبیعت جدی تر برخورد کند چرا که با وجود اخطارها، هشدارها و اطلاع رسانی های مکرر تعدادی از گردشگران اقدام به برپایی چادر در طبیعت این شهرستان کرده اند.
کد خبر: ۹۵۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳ 28 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: ایلام جزو استان هایی است که شیوع کرونا در آن بشدت افزایش یافته و سیر صعودی گرفته است.

وی افزود: در صورت تداوم این روند و ساده انگاری کرونا این احتمال وجود دارد وارد پیک جدید شویم و شرایط بسیار سختی را پیش رو داشته باشیم.

استاندار ایلام مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت تردد مسافران در شهرهای قرمز و نارنجی را تشریح و تاکید داشت: این احتمال نیز وجود دارد در صورتی که شرایط مطلوب نباشد تصمیمات جدیدی نیز ابلاغ و محدودیت ها بیشتر شود.

نوذری با بیان اینکه روند شیوع ویروس کرونا در دهلران سیر صعودی به خود گرفته است، یادآور شد: امروز این شهرستان در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفت و شهرستان چرداول نیز از وضعیت زرد به نارنجی تبدیل شد.

وی اضافه کرد: با ادامه این روند شهرستان های ایلام، ایوان و دره شهر نیز از حالت کنونی خارج و وضعیت وخیم تر می شود.

استاندار ایلام خواستار تشکیل گروه همیاران سلامت در تمامی شهرستان های استان شد و گفت: فرمانداران امروز نشستی را با دهیاران برگزار و دهیار، رییس خانه بهداشت و بسیج هر روستا را به عنوان مسوول ستاد مبارزه با کرونا معرفی و بشدت با هرگونه برپایی مراسمات برخورد و اطلاع دهند.

نوذری تصریح کرد: مدیران و فرمانداران استان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های اعلام شده، در شهرستان ها توجه جدی و بیش از گذشته حساسیت های لازم را داشته باشند و بصورت عملیاتی وارد میدان شوند.

وی از نیروی انتظامی استان ‌خواست با برپایی چادرها در دامن طبیعت جدی تر برخورد کند چرا که با وجود اخطارها، هشدارها و اطلاع رسانی های مکرر تعدادی از گردشگران اقدام به برپایی چادر در طبیعت این شهرستان کرده اند.

استاندار ایلام نقش رسانه‌های جمعی در اطلاع‌رسانی تهدیدها و آسیب‌های ویروس کرونا در ابعاد مختلف را بی‌بدیل توصیف کرد و یادآور شد: رسانه ها می توانند با تولید محتوا در اقناع افکار عمومی برای مجاب کردن مردم در اجرای دستورالعمل ها نقش حائز اهمیتی داشته باشند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار