خیانت وبی‌لیاقتی درریشه آل‌سعود موج می‌زند‌

فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: خیانت و بی لیاقتی در ریشه آل‌سعود موج می‌زند.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 26 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی کریمی عصر امروز در جمع مردم خلخال و بسیجیان در مصلی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت: خیانت و بی‌لیاقتی در ریشه آل‌سعود موج می‌زند و دولت عربستان باید جوابگوی این فاجعه انسانی باشد.

وی عنوان کرد: فاجعه منا نشان داد که رژیم عربستان در انجام وظایف قانونی خود کوتاهی کرده و فاجعه منا قلب مسلمانان جهان را داغدار کرد.

فرمانده سپاه خلخال گفت: این اولین بار نیست که حجاج حرم امن الهی جان خود را در سفر به سرزمین وحی از دست می‌دهند و هر بار رژیم آل‌سعود بهانه‌ سر هم می‌کند و مسئولان کشور باید تدبیری برای این بی‌مسئولیتی رژیم آل‌سعود بیندیشند.

کریمی گفت: رژیمی که از خود به عنوان خادم‌الحرمین نام می‌برد چگونه است که به وظایف خود درست عمل نکرده و اکنون دنیا شاهد این فاجعه در صحرای مناست و این سوء مدیریت در میزبانی از حجاج در حادثه اخیر بیشتر از گذشته بود.

این مسئول با تبریک هفته دفاع مقدس، هشت سال دفاع مقدس را سند افتخار و پیروزی ملت ایران دانست وگفت: تبعیت رزمندگان از ولایت فقیه و رهبری مدبرانه امام راحل و عنایت حضرت حق یاریگر رزمندگان در نبرد با دشمنان در طول هشت سال دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه خلخال راه رهایی از فتنه‌ها برای برای ملت ایران را حمایت از مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: رهبر انقلاب با تصمیمات بصیرانه خود سکانداری انقلاب را بر عهده داشته و در برابر فتنه‌ها نظام را حفظ نموده است.

کریمی تصریح کرد: در وضعیت کنونی دشمن با به کار گیری راه‌های مختلف از جمله ایجاد اختلاف بین قومیت‌ها و مذاهب، تحریم‌های رنگارنگ، تحریم های اقتصادی و جنگ نرم قصد نفوذ به کشور را دارد و فکر اصلی دشمنان از بین بردن نظام با تبلیغات رسانه‌ای و وضع این نوع تحریم‌ها است.

وی رویکرد اقتصاد مقاومتی تدوین شده از سوی مقام معظم رهبری را مهم دانست و گفت: اگر خواهان کشوری مقاوم و با توان اقتصادی بالا در مقابل تحریم دشمنان هستیم باید خودمان را باور کنیم و قدم به سوی تولیدات اقتصادی را سریعتر برداریم.

کریمی گفت: زحمات رزمندگان به بار نشستن و استمرار این انقلاب و نظام را به دنبال داشت و اکنون وظیفه بسیجیان و اقشار مختلف مردم قدردانی از زحمات شهدا، رزمندگان است و باید همچنان این روحیه دفاع از کشور مثل هشت سال دفاع مقدس در بین اقشار جامعه به عینه دیده شود.

عضو شورای تامین شهرستان خلخال از آمادگی بسیجیان شهرستان خلخال برای دفاع از وطن در هر شرایط اعلام کرد و گفت: بسیجیان گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و اگر امری صورت گیرد جان در راه وطن را ارزانی خواهند داشت.

وی از اجرای برنامه های مختلف در هفته دفاع مقدس یاد کرد و گفت: یادواره شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و برنامه های فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه های مهم هفته دفاع مقدس خلخال است.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، کریمی در پایان بخش سخنان خود یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و بر ادامه راه شهدا و پیروی از ولایت و رهبری تاکید کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار