گفتگوی مستقیم مردم با مسئولان قضایی استان یزد

۱۰۰ نفر از ساکنان محله اسکان یزد در میز خدمت مسئولان قضایی استان، مسائل، مشکلات، خواسته‌ها و انتظاراتشان از دادگستری را با مسئولان ارشد قضایی در میان گذاشتند.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱ 13 December 2021

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: این دیدار‌ها به صورت فصلی در محلات کم برخوردار و کمتر توسعه یافته یزد برگزار می‌شود.

غلامعلی دهشیری افزود: همه دستگاه های قضایی اعم از دادگستری، سازمان بازرسی، اداره ثبت اسناد و املاک، سازمان زندان‌ها و تعزیرات در این دیدار‌ها همراهی می‌کنند.


وی ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد مطالبات مردمی در میز خدمت محله اسکان یزد، بحث ملک و ساختمان این محله بود. عدم هماهنگی و سیاست گذاری نادرست بین دستگاه‌ها هم از دیگر مشکلات مطرح شده توسط مردم در این دیدار‌ها بود.


دهشیری تصریح کرد: آشنا نبودن با قوانین حقوقی و بررسی و تعیین نشدن وضعیت ملک هنگام خرید از مواردی است که مردم را با مشکل مواجه کرده است.


رئیس کل دادگستری استان اظهار داشت: دستگاه قضا متولی مشکلات مردم محله اسکان نیست و این مشکل باید توسط دستگاه اجرایی و راه و شهرسازی پیگیری شود و مطالبه گری مردم توسط دستگاه قضا از طریق شورای حفظ حقوق بیت المال صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار