طی مراسمی صورت گرفت:

معرفی دادستان شهرستان لنده

با حضور ریس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد مسئولان استانی و شهرستانی دادستان مرکز شهرستان لنده معرفی شد
کد خبر: ۱۰۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳ 30 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدبا حضور ریس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد مسئولان استانی و شهرستانی دادستان مرکز شهرستان لنده معرفی شد.

حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در مراسم معارفه دادستان شهرستان لنده گفت: میزی که قاضیان این جامعه پشت آن داوری می کنند میز امیرالمونین(ع) است و لازم است عدالت اجتماعی و حق در آن رعایت شود و توقع مردم جامعه را در زمینه های مختلف با عدالت تمام برآورده کنند.

وی افزود: دستگاه قضایی علاوه بر رضایت خداوند باید رضایت عمومی مردم را نیز با عدالت صیحح و برخورد صحیح و بجا به دست آورند.

رییس دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اقتدار و صلابت قوه قضائیه باید حفظ شود اما در این زمینه باید تکریم ارباب رجوع و رعایت حرمت مردم باید رعایت شود تا نظم امنیت به جامعه حاکم باشد.

حجت الاسلام مزارعی عنوان کرد: وظیفه اصلی دستگاه قضایی تامین امنیت جان و مال مردم است و باید با درایت تمام و انجام رسیدگی به موقع پرونده ها را باید در اولویت اصلی کاری خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: دستگاه قاضی باید افرادی که باعث برهم زدن نظم جامعه می شوند را به اشد مجازات تنبهی و آنها را تبعید کنند، نظم را حاکم جامعه کنند.

رییس دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید با روحیه شجاعانه و خوش برخورد با استفاده از ظرفیت مردم نظم را به جامعه آورد.

وی در خصوص تشکیل و رسیدگی پرونده های مجرمین خاطرنشان کرد: هیج تسهیلاتی به مجرمین که اموال مردم رابه سرقت می برند و امنیت را جان آنها می گیرند داده نخواهد شد و لحظه تشکیل پرونده تا اجرا باید به صورت مستمر نظارت و مدیریت شوند و در کمترین زمان ممکن آنها را اجرا کنند.

همچنین حجت الاسلام مهدی کیانی‌اصل، امام جمعه شهرستان لنده گفت: قضاوت یکی از شریف ترین و با ارزش ترین شغلهای شریف جامعه است.

وی اظهار کرد: قضات که پشت میز داوری نشستند باید با عدالت تمام داوری کنند.

امام جمعه شهرستان لنده خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی هر استان و شهرستانی باید نصف مردم آن شهرستان از عملکرد آنها راضی باشد که امروزه در شهرستان لنده عملکرد دستگاه قاضی ما با رضایت مردم روبه رو است.

وی اضافه کرد: شهرستان لنده اولین شهرستان در استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد که مرکز بخش ثلاث در قدیم بوده است اما به علت مشکلات و معضلات آخرین شهرستان استان است.

عبدالله سعادتیان به عنوان دادستان لنده، مرکز شهرستان لنده معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار