مجلس پیگیر حادثه «منا» در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است

نماینده سوادکوه و قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه «منا» از پیگیری مجلس شورای اسلامی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ 02 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  از شهرستان سوادکوه، کمال علی‌پور صبح امروز در جمع مردم زیراب با تسلیت حادثه «منا» به ملت ایران با اشاره به اینکه بی‌کفایتی و بی‌تدبیری آل‌سعود، حرم امن الهی را با این فاجعه آمیخته است، اظهار کرد: دولت در موضوع فاجعه «منا» باید حق و حقوق ملت ایران و منافع ملی را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهد و مجلس شورای اسلامی پیگیر حادثه «منا» در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است.
دبیر مجمع نمایندگان استان مازندران با اشاره به سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل برای موضوع حادثه «منا»، خاطر نشان کرد: سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل درباره حادثه «منا» مناسب بوده است و دولت هم باید در استیفای حقوق ملت ایران محکم‌تر گام بر‌دارد.

* اگر غدیر به خوبی شناخته می‌شد، شاهد واقعه کربلا نبودیم

علی‌پور با تبریک عید غدیر و اهمیت آن در آموزه‌های دینی، اظهار کرد: عید غدیر باعث تکمیل دین پیامبر خاتم بوده است و در سال‌های اخیر اقدامات مناسبی در برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های ویژه آن در جامعه انجام می‌شود.
نماینده سوادکوه‌، سوادکوه‌شمالی، قائم‌شهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر غدیر از ابتدای اسلام به خوبی شناخته می‌شد، شاهد واقعه کربلا نبودیم، بیان کرد: گرامی‌داشت محرم و شهادت امام حسین (ع) و یارانش بعد از یک‌هزار و 400 سال برای آن است که ضربه‌ ندیده گرفتن غدیر به اسلام، تکرار نشود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار