مسابقات لیگ ملی بسکتبال سه نفره‌ در شهرکرد آغاز شد

دبیر هیات بسکتبال چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مسابقات منطقه‌ای لیگ ملی بسکتبال سه نفره از صبح دوشنبه در شهرکرد آغاز شد، گفت: ۱۱ تیم‌ شرکت‌کننده در این رقابت‌ها برای صعود به مرحله بعد به مصاف هم‌ می‌روند.
کد خبر: ۱۰۵۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹ 04 July 2022

ناصر مهدیان روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در این دوره از رقابت‌های لیگ ملی بسکتبال سه نفره، تیم‌های متقاضی در چهار منطقه رویاروی یکدیگر به میدان خواهند رفت که مسابقات منطقه ۲ در شهرکرد برپا شده است.

وی با بیان اینکه در ابتدا ۱۷ تیم از استان‌های البرز، قزوین، مرکزی، گیلان، اصفهان، لرستان و چهارمحال و بختیاری برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده بودند، تصریح کرد: با انصراف ۶ تیم، رقابت‌های‌ لیگ سه نفره منطقه ۲ کشور با شرکت ۱۱ تیم و در ۲ گروه انجام خواهد شد.

مهدیان یادآور شد: در گروه اول تیم‌های مکران‌ البرز، جم شهرکرد، صومعه‌سرا، فرخ‌دانه‌ فرخشهر و خانه بسکتبال شهرکرد مقابل یکدیگر به میدان می‌روند و در گروه دوم نیز تیم‌های قاشق‌ نقره‌ای‌ شهرکرد، خانه بسکتبال قزوین، گل‌نور اصفهان، درفک، ملوان و امیرکبیر درود توان خود را در برابر یکدیگر محک می‌زنند تا تکلیف هشت تیم صعودکننده به دور بعد مشخص شود.

وی اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری نیز به عنوان میزبان با چهار تیم و به عنوان یکی از مدعیان صعود به دور بعدی در مسابقات منطقه‌ای لیگ ملی بسکتبال سه نفره رقابت می‌کند.

دبیر هیات بسکتبال چهارمحال و بختیاری با اشاره به فشردگی زمان برگزاری بازی‌ها در این دوره از رقابت‌های لیگ ملی بسکتبال سه نفره اظهار داشت: تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های یک‌روزه فرصت دارند تا توان خود را برای صعود به مرحله بعد به کار گیرند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری به ‌عنوان یکی از قطب‌های بسکتبال کشور شناخته می‌شود که در ۴۰ سال اخیر در تمامی دوره‌های مختلف یک بازیکن در تیم ملی داشته است، هم‌اکنون نیز بهنام یخچالی و محمد جمشیدی به‌ عنوان ورزشکاران این استان، پای ثابت تیم ملی بسکتبال ایران را تشکیل می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار