روایتی از وحشیگری آل سعود:

او ایرانی است و بگذارید بمیرد

یک روحانی سنی ایرانی عنوان کرد که عربستانی‌ها به تصور مردن این روحانی سنی وی را در گونی کرده بودند و وقتی با تکان خوردن وی مواجه می‌شوند با گفتن اینکه او ایرانی است و بگذارید بمیرد رهایش می‌کنند
کد خبر: ۱۰۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸ 05 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،امام جمعه گچساران گفت: در جلسه‌ای که حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر صحبت می کرد به نقل از یک روحانی سنی ایرانی عنوان کرد که عربستانی‌ها به تصور مردن این روحانی سنی وی را در گونی کرده بودند و وقتی با تکان خوردن وی مواجه می‌شوند با گفتن اینکه او ایرانی است و بگذارید بمیرد رهایش می‌کنند.

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امروز در مراسم ترحیم قربانیان فاجعه منا که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار شد، اظهار کرد: حادثه منا حادثه‌ای تلخ و ناگوار بود که ایران اسلامی را به عزا و ماتمی بزرگ فرو برد.

وی افزود: نمی‌توان به سادگی از این حادثه بزرگ و جانسوز عبور کرد زیر جان افزون بر ۴ هزار نفر در این حادثه آن هم در خانه خدا از دست رفته است.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: بدون شک و تردید حادثه منا نشانگر بی‌کفایتی و بی‌تدبیری همچنین بی‌تفاوتی نسبت به جان و حقوق مسلمانان توسط آل سعود است.

حجازی با طرح این سئوال که آیا اهل سعود مسلمان هستند یا نه، گفت: وقتی آنها برای پیامبر(ص) حرمت قائل نبوده، آیات قرآن را تحریف می‌کنند و در مسائل از قرآن اشکال می‌گیرند، قطعا مسلمان نیستند.

وی ادامه داد: آیا کسی که اعتقاد دارد نعوذبالله پیامبر(ص) بی‌حرمت است، مسلمان است؟

حجازی بیان کرد: با این مسائل دست دشمن از دنیای مسلمانان درآمده است.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه آنها به راحتی با بستن راه بر حجاج آنها را قربانی کردند و بعد افراد مختلفی را در این قضیه مقصر اعلام کردند.

حجازی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بعضی‌ها دچار شک و تردید هستند که این اتفاق عمدی یا غیر عمدی بوده است، گفت: وقتی جمعیتی چند میلیونی را از خیابان بیست متری که جلوی آن مسدود بوده و گرمای هوا نیز به ۶۰ درجه رسیده عبور دهند، هر انسان عاقلی را به تفکر تعمدی بودن این حادثه می‌اندازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار