وزیر کشور در سفر به ملارد و بازدید از یک کمپ بازپروری:

تاکید دوباره بر پول کثیف و آمادگی برای تشریح در جلسه غیر علنی

از مجلس و نمایندگان تقاضا دارم در مبارزه با پولهای کثیف و جلوگیری از ورود آن به سیاست و اقتصاد با وزارت کشور همراه شوند چرا که اگر دقت نکنیم امکان دارد پول‌های کثیف در حوزه سیاست و قدرت ورود پیدا کند.
کد خبر: ۱۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴ 05 March 2015

به گزارش تابناک تهران، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به همراه معاونین خود و استاندار تهران برای بازدید از کمپ ترک اعتیاد و بازپروری اخوان به شهرستان ملارد در جنوب غربی استان تهران سفر کرد.

وزیر کشور ضمن بازدید از بخشهای مختلف کمپ اخوان  و معتادان بستری درآن از نزدیک با خدمات و روشهای بازپروری و ترک اعتیاد و توانمند سازی این افراد آشنا شد و سپس در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران شرکت کرد و در رابطه با موضوع پولهای کثیف گفت: باید راه ورود پول کثیف به قدرت باید بسته شود، و من شخصا امادگی دارم در یک جلسه در صحن غیرعلنی مجلس فرایند پول‌های کثیف را در اقتصاد برای نمایندگان توضیح دهم.

وی افزود: از مجلس و نمایندگان تقاضا دارم در مبارزه با پولهای کثیف و جلوگیری از ورود آن به سیاست و اقتصاد با وزارت کشور همراه شوند چرا که اگر دقت نکنیم امکان دارد پول‌های کثیف در حوزه سیاست و قدرت ورود پیدا کند.

وزیر کشور درباره موضع گیری رییس قوه مقننه در باره اضهاراتش گفت: ایشان را انسانی بسیار منصف و در برخورد با مسایل جدی می‌دانم، و معتقدم بطور صحیح ایشان را در جریان قرار نداده بودند و احتمالا از اصل صحبت‌هایم اطلاعی نداشته ولی به هرحال حوزه قدرت حوزه مهمی است و دارندگان پول‌های کثیف می‌خواهند برای خود حاشیه امن ایجاد کنند.

همچنین در رابطه با مبارزه با مواد مخدر در کشور افزود: نسبت به اعدام قاچاقچیان مواد مخدر در ایران از سمت خارجی‌ها روی ما فشارهایی وجود دارد و ان هم به دلیل گردش مالی چندهزار میلیاردی و وابستگی قاچاقچیان به شبکه های تروریستی است.

رحمانی فضلی ادامه داد: قوه قضاییه نباید نسبت به این افراد هیچ گذشتی داشته باشد و باید با اشد مجازات با این افراد برخورد کند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد موارد درمان معتادین توسط خود مردم انجام می‌شود ادامه داد: در کشو حدود 750 هزار معتاد در حال درمان وجود دارد و باید این افراد نیز در امر بهبودشان مشارکت داشته باشد.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: قرار است سه مرکز درمانی دیگر در تهران راه اندازی شود که بوسیله آن می توانیم تا 10 هزار معتاد را جمع آوری کنیم و از مراحل اولیه تا مهارت آموزی را برای آنها انجام دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار