اجرای برنامه های کیفیت بخشی آموزشی در مدارس شبانه‌روزی

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از اجرای برنامه های کيفيت بخشی در مدارس شبانه‌روزی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ 25 October 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند در گردهمایی مدیران مدارس شبانه‌روزی کهگیلویه وبویراحمد در گچساران گفت: مدیریت در مدارس شبانه روزی جز حساس ترین مديريتها در آموزش و پرورش است.

 

وی رسالت آموزش وپرورش را تربیت انسان دانست و گفت: در مدارس شبانه‌روزی علاوه بر توجه ویژه به آموزش توجه به بعد تربیتی نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد

.

وی افزود : مدیران مدارس شبانه روزی برای اوقات فراغت ، مسائل بهداشتی و مطالعه دانش آموزان نیز برنامه‌ریزی مدون و اصولی داشته باشند. 

 

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه سیاست آموزش وپرورش توسعه مدارس شبانه‌روزی در مناطق محروم است گفت: مدیران مدارس شبانه‌روزی باید با نگاه تحولی و مجهز به اسلحه دانایی و توانایی دنبال ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی دانش آموزان در محیط مدرسه و خوابگاه باشد.

 

جمالی گفت: بیش از ۴ هزار دانش آموز در ۵۴ آموزشگاه شبانه‌روزی در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد مشغول تحصیلی هستند.

 

وی در پایان خطاب به مدیران مدارس شبانه روزی گفت: فضای مدارس شبانه‌روزی مهارت محور باشد و با تکیه بر آموزهای دینی فضایی مفرح و بانشاط را برای آموزش مطلوب دانش آموزان فراهم نمایید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار