افتتاح اولین کتابخانه کلاسی در مدارس ابتدایی استان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح کتابخانه کلاسی با عنوان "یار مهربان" در مدارس ابتدایی این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴ 17 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،  سیدجمال رحیمی در آئین افتتاحیه این طرح در دبستان شهید علی پور یاسوج، گفت: این طرح در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه، کتابداری و کتابخوانی در بین دانش آموزان دوره ابتدایی اجرا می‌شود.

 

معاون آموزش ابتدایی این استان افزود: دانش افزایی، آشنایی با شیوه‌های نوین علمی مطالعه، استفاده بهینه از زمان برای کسب معلومات و مشارکت دانش آموزان و خانواده‌ها برای توسعه کتابخانه‌های کلاسی از دیگر اهداف این طرح است.

 

وی با اشاره به اینکه مدیریت اجرایی این طرح را دانش آموزان همان کلاس برعهده دارند، بیان کرد: معلمان و دانش آموزان با اهداء کتاب‌ها به کتابخانه کلاس خود و معرفی کتاب‌های مفید به یکدیگر علاوه بر تقویت روحیه مشارکت پذیری موجب گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی می‌شوند.

 

رحیمی ادامه داد: با اجرای این طرح در سایر مدارس استان شاهد گسترش فرهنگ مطالعه دانش آموزان از دوران کودکی و  تقویت روحیه مسئولیت پذیری ومشارکت اجتماعی آنان باشیم.

 

دارا رامشگر مدیر دبستان شاهد شهید علی پور یاسوج هم گفت: هم اکنون ۵۲۱ دانش آموز در قالب ۱۸ کلاس در این دبستان در حال تحصیل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار