معاون استاندار گلستان خبر داد:

برگزاری میزهای مردم محور در محلات محروم مشمول طرح ۲۰۲۰ گلستان

گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: میزهای تخصصی مردم محور در محلات محروم و کم برخوردار مشمول طرح ۲۰۲۰ استان گلستان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۸۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ 29 January 2023

به گزارش تابناک گلستان، سید علی مهاجر صبح یک شنبه در کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی استان گلستان اظهار کرد: در طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار ۲۰۲۰، میزهای تخصصی مردم محور فعال می‌شوند تا بتوانیم یکی از دغدغه‌های اصلی مثل اشتغال را رفع کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: اعتماد مردم یک سرمایه است که باید حفظ کنیم، اگر اقدامات با این رویکرد انجام شود اجرای طرح ۲۰۲۰ با استقبال و اعتماد مردم مواجه می شود.

وی گفت: استاندار و مدیران گلستان در تلاش هستند که با توانمندی و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و با تعامل و هماهنگی راهکاری عملی برای حل چالش مواد مخدر ترسیم کنند.

مهاجر افزود: ساختار بروکرات اداری در دولت‌ها یکسان است، اگر می‌خواهیم با این ساختار کاری برای مردم انجام دهیم باید از پراکنده کاری و موازی کاری که آفت منابع و سرمایه‌ها است، دوری کنیم.

وی گفت: با وجود این‌که دستگاه‌ها وظایف خود را انجام می‌دهند اما موثر نبوده و مردم گلایه‌مند هستند، اگر متمرکز کنار یکدیگر قرار گیرند قطعاً اتفاقات بهتری رقم خواهد خورد.

معاون سیاسی امنیتی استانداز گلستان از رسانه‌ها درخواست کرد با هدف جهاد تبیین و مقابله با یاس و ناامیدی ضمن مطالبه‌گری اصولی، روی اقدامات درستی که انجام می‌شود تمرکز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار