معاون جدید فرماندار شهرستان چایپاره معرفی شد .

مصطفوی مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری: امکانات لازم برای برگزاری انتخابات پیش بینی و مهیا شده و بزودی با تعیین معتمدین و اعضای ستاد های اجرایی انتخابات شهرستانها شرایط برای برگزاری انتخابات بیشتر مهیا خواهد شد .
کد خبر: ۱۰۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹ 11 October 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی: در مراسمی که به همین مناسبت در محل فرماندار چایپاره تشکیل شد، مصطفوی مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت : در استان مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در حال فراهم شدن است و در این راستا تاکنون ستاد انتخابات استان چندین مورد تشکیل جلسه داده و کمیته های مختلف نیز تشکیل شده و جلسه های توجیهی برای مسئولین انتخاباتی شهرستانها تشکیل شده و آنان با قوانین و آئین نامه های اجرایی انتخابات آشنا شده اند .

وی برگزاری کارگاههای آموزشی فرمانداران و بخشداران را از دیگر برنامه های ستاد انتخاباتی استان عنوان کرد و افزود : امکانات لازم برای برگزاری انتخابات پیش بینی و مهیا شده و بزودی با تعیین معتمدین و اعضای ستاد های اجرایی انتخابات شهرستانها شرایط برای برگزاری انتخابات بیشتر مهیا خواهد شد .

مرتضی اصغری فرماندار چایپاره نیز در این مراسم با بیان اینکه امسال میزان اعتبارات عمرانی این شهرستان به میزان 92 میلیارد ریال رسیده که این اعتبار بیش از 88 پروژه مختلف اجرایی خواهد شد .

در این مراسم آقای بهنام پور جبلی به عنوان معاون جدید فرماندار چایپاره معرفی و از زحمات آقای محمد قربانعلیزاده معاون سابق قدردانی شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار