توقیف محموله 54 تنی چای سنواتی در آستارا

کد خبر: ۱۱۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷ 15 October 2015
آستارا - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی آستارا از توقیف سه دستگاه تریلی با 54 تن چای سنوات گذشته به ارزش 10میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحیم مهدی زاده روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: ماموران انتظامی شهرستان آستارا با اطلاع از قصد افراد سود جو جهت انتقال مقادیر زیادی چای سنواتی از محور خروجی استان گیلان به سمت استان های غربی و شمال غربی کنترل محورهای مواصلاتی را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی سه راهی قلعه آستارا در بررسی خودروهای عبوری در محور آستارا - اردبیل به یک دستگاه تریلی مشکوک و طی بازرسی از خودرو مشخص شد این خودرو حامل چای سنوات گذشته بدون هیچگونه مجوز قانونی است.
وی اضافه کرد: با بررسی های به عمل آمده در تحقیقات فنی پلیس مشخص شد دو دستگاه تریلی دیگر نیز در ورودی شهرستان و در حوزه استحفاظی بخش لوندویل منتظر اعلام خبر راننده اول به منظور تصمیم گیری برای خروج یه سمت استان های شمال غرب یا تغییر مسیر به سمت استان های شرقی و جنوبی هستند که با هوشیاری و اعزام به موقع واحدهای گشتی طی یک عملیات غافلگیرانه و هدفمند دو خودروی دیگر نیز شناسایی و توقیف شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در ادامه اظهار کرد: در این راستا از سه دستگاه خودروی یادشده حدود 54 تن چای سنواتی و فاقد مجوز قانونی به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال کشف و ضبط و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل بعدی تحویل مقامات ذی صلاح شد.
شهرستان آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار