رتبه سوم استان مرکزی در پرداخت وام فرزندآوری

استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی در حوزه پرداخت تسهیلات در حوزه ازدواج و فرزندآوری جزو سه استان نخست کشور است .
کد خبر: ۱۱۲۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱ 28 September 2023

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه  روز پنجشنبه در آیین واگذاری ۳۱۱ قطعه زمین ماده چهار قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان مرکزی در شهر مهاجران، افزود:قانون جوانی جمعیت در سال‌های گذشته بلاتکلیف مانده بود که در دولت سیزدهم تعیین تکلیف و اجرایی شد.

استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی در حوزه پرداخت تسهیلات در حوزه ازدواج و فرزندآوری جزو سه استان نخست کشور است و صف جدی در این زمینه وجود ندارد. 

وی ادامه داد: ۹۷ قطعه زمین در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) در شهر امیرکبیر و ۳۱۱ قطعه زمین نیز امروز در شهر مهاجران به خانواده‌های دارای سه فرزند اهدا شد.

استاندار مرکزی ادامه داد: یک‌هزار قطعه زمین نیز به زودی در استان مرکزی به خانواده‌های دارای سه فرزند اهدا می‌شود.

مخلص‌الائمه، با یادآوری برخی محدودیت‌ها در شهرهای بزرگ کشور در اعطای زمین، گفت: توسعه مراکز استان‌ها به شهرهای جدید سوق داده شده و پیش‌بینی می‌شود آینده مناسبی در انتظار این شهرها بویژه امیرکبیر و مهاجران باشد.

وی اظهار کرد: مباحث مقررات و ضوابط شهرسازی، سرانه ورزشی و آموزشی با دقت باید در این شهرها رعایت شود.

استاندار مرکزی افزود: اکنون در برخی از محلات شهر اراک به دلیل عدم توجه لازم به فضاهای عمومی و آموزشی، مشکلات آموزشی وجود دارد که در شهرهای جدید رفع این مشکل در دستور کار مسئولان است.

مخلص‌الائمه بیان کرد: قانون جوانی جمعیت با قانون جهش تولید گره خورده و امید است استان مرکزی در این حوزه‌ها پیشتازی خود را حفظ کند.

وی گفت: تلاش است به تدریج خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در استان مرکزی شناسایی شوند تا نسبت به تامین زمین برای آنان اقدام شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار