سهمیه المپیک دردستان آرزوحکیمی

رییس هیات قایقرانی همدان گفت: آرزو حکیمی بخت اول قایقرانی بانوان کشورمان در کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل است.
کد خبر: ۱۱۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 20 October 2015
 رییس هیات قایقرانی همدان گفت: آرزو حکیمی بخت اول قایقرانی بانوان کشورمان در کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل است.

به گزارش ایرنا؛محمد ضروری  اظهار کرد: حکیمی هم اکنون در اردوی آماده سازی لهستان به سر می برد و از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده و کادر فنی سعی در بهبودی وی و حضور در ادامه تمرینات دارد.

وی اضافه کرد: قرار است حکیمی اوایل آبان ماه به رقابتهای آسیایی اعزام شود که حکم انتخابی المپیک 2016 ریو برزیل است و باتوجه به تجربه بالای این قایقران جوان، فدراسیون حساب ویژه بر موفقیت وی دارد.

ضروری بیان کرد: حکیمی در دوره گذشته المپیک 2012 لندن نیز تنها سهمیه بخش بانوان آبهای آرام بود و باوجود اولین تجربه بهترین نتیجه لازم را کسب کرد و پس از آن در چند رویداد بین المللی حایز مدال شد.

وی افزود: این بانوی همدانی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است و اکنون نیز بخت اول کسب سهمیه المپیک 2016 است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی امکانات و توان هیات قایقرانی استان همدان در اولویت نخست موفقیت قهرمانان و مدال آوران است و پیشرفت آرزو حکیمی افتخار ارزنده ای برای ورزش استان همدان محسوب می شود.

مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی آسیا به میزبانی اندونزی برگزار می شود و حکم انتخابی المپیک 2016 ریو دوژانیرو را دارد. این تنها مسابقه کسب سهمیه المپیک است.

آرزو حکیمی بخت نخست قایقرانی همدان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا است.

آرزو حکیمی سابقه حضور در المپیک 2012 لندن، مدال برنز بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی، قهرمانی مسابقات جوانان آسیا و چهارمی جوانان جهان را در کارنامه افتخارات خود دارد.

این قایقران همدانی نخستین بانوی ایرانی اعزامی به بازی های المپیک در این رشته ورزشی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار