فضای همکاری و تعامل موجب خدمت رسانی بهتر به مردم می شود

استاندار کرمانشاه گفت: وجود فضای همکاری و تعامل در استان زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم را فراهم می کند و تلاش می کنیم به ایجاد چنین فضایی کمک کنیم.
کد خبر: ۱۱۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 19 October 2015
استاندار کرمانشاه گفت: وجود فضای همکاری و تعامل در استان زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم را فراهم می کند و تلاش می کنیم به ایجاد چنین فضایی کمک کنیم.

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ دکتر اسدا.. رازانی صبح امروز در جلسه شورای قضایی استان با بیان اینکه با تعامل و همکاری به نتیجه بهتری می رسیم، افزود: در زمان استانداری کردستان با اعضای شورای تامین و مدیریت دادگستری استان همکاری خوبی داشتیم و آثار مثبت این همکاری و تعامل را در امر خدمت رسانی به مردم مشاهده کردیم.

وی بیان داشت: به همکاری و همدلی با مدیریت دادگستری استان کرمانشاه خوشبین هستم و با تعامل بیشتر قصد داریم کارها را به بهترین نحو ممکن پیش ببریم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تعهد خود برای خدمت رسانی بهتر به مردم گفت: به عهد خودم در راستای مصلحت مردم، نظام و خدمت به جامعه پایبند خواهم بود و نهایت تلاش را به کار خواهم گرفت با همکاری سایر مدیران کارها با سلامت و طهارت عمل و گفتار انجام شود.

دکتر رازانی همچنین با تاکید بر این نکته که وجود فضای تعارض به منافع استان لطمه وارد می کند تصریح کرد: اگر همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند فضای همدلی و همزبانی بر استان حاکم باشد کارها به بهترین نحو انجام خواهد شد و تلاش می کنیم چنین روابط حسنه ای برقرار شود.

استاندار با کوله باری از تجربه مدیریتی، به کرمانشاه آمده است

در ادامه این جلسه رئیس کل دادگستری استان نیز با تمجید از خصوصیات مثبت رفتاری و اخلاقی استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به شرایط تحصیلی، روحیات و نوع تخصص دکتر رازانی و انس ایشان با علوم دینی، این اخلاق پسندیده در رفتار ایشان مشاهده می شود و این خصوصیات از ارکان مهم برای مدیریت در جمهوری اسلامی است.

محمدرضا عدالت خواه افزود: استاندار محترم کرمانشاه فردی متدین، دیندار و ولایت مدار هستند که با کوله باری از تجربه در مناصب کلان مدیریتی، به استان کرمانشاه آمده اند.

وی بیان داشت: خوشبختانه ایشان در پست های قبلی توفیقات خوبی داشته اند و با توجه به این تجربیات ارزنده امیدواریم استان روز به روز به سمت توسعه و شکوفایی بیشتر گام بردارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار