امکانات سخت افزاری پاسخگوی شناگران کرمانشاهی نیست

سرمربی تیم شنای نوجوانان استان کرمانشاه گفت: امکانات محدود و نامناسب سخت افزاری پاسخگوی نیاز شناگران استان نیست و در این زمینه نیاز به حمایت مسئولان داریم.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸ 20 October 2015
سرمربی تیم شنای نوجوانان استان کرمانشاه گفت: امکانات محدود و نامناسب سخت افزاری پاسخگوی نیاز شناگران استان نیست و در این زمینه نیاز به حمایت مسئولان داریم.

وحید نویدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابت‌ های لیگ برتر شنای کشور بهمن ماه با حضور ۱۲ تیم به میزبانی تهران برگزار می شود که متاسفانه به دلیل نبود اسپانسر شناگران کرمانشاهی در ترکیب تیم‌های دیگر از جمله موج آبی مشهد قرار گرفته اند.

وی فعالیت پایگاه استعدادیابی شنا در استان کرمانشاه را حرکتی مفید برای جذب و کشف استعدادهای برتر شنا در استان یاد کرد و گفت: مشکل ما در حال حاضر نبود اسپانسر و کمبود امکانات سخت افزاری شنا است.

سرمربی تیم شنا نوجوانان استان کرمانشاه در ادامه بیان کرد: رقابت‌های قهرمانی شنا نوجوانان کشور هفته های آینده برگزار و هم اکنون در حال کسب آمادگی برای حضور در این مسابقات هستیم.

نویدی شنا را ورزشی المپیکی عنوان کرد و گفت: سهمیه المپیک شنا اهدایی بوده و گرفتن این سهمیه برای جمهوری اسلامی ایران بسیار دشوار است و به تلاش بسیار زیادی نیاز دارد.

وی علی سراوند را شناگر کرمانشاهی حاضر در ترکیب تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران نام برد و گفت: حضور در مسابقات لیگ در مجموع برای کرمانشاه ۵۰ میلیون تومان هزینه در بر دارد که متاسفانه فراهم نشد و شناگران کرمانشاهی در بدنه استان‌های دیگر پراکنده شدند.

نویدی در خصوص مشکلات استخرهای استان کرمانشاه گفت: دمای مناسب برای شناگران در این فصل ۲۸ درجه بوده این در حالی است که دمای استخرها ۳۱ درجه است، همچنین امکانات سخت افزاری نیز پاسخگوی نیاز ورزشکاران نیست.

سرمربی تیم شنا نوجوانان استان کرمانشاه شنای استان را ورزشی رو به رشد و مستلزم سرمایه گذاری دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار