انتقال دو بیمار نیازمندبه مراقبتهای تخصصی توسط بالگرد به بندرعباس

تابماک هرمزگان-دو بیمار نیازمند به مراقبتهای تخصصی در روز جمعه مورخ 25خرداد توسط بالگرد هوایی به بندر عباس منتقل شدند.
کد خبر: ۱۱۷۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۷ 15 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//دکتر قاسمی مدیر حوادث و فوریتهای پیش بیمارستانی 115بندرعباس گفت:امروز جمعه ۲۵خرداد ، بالگرد اورژانس هوایی بندرعباس جهت انجام  دو ماموریت در ساعتهای ۸:۵۵ دقیقه و ۱۱:۲۵صبح به پرواز درآمد.

مدیر حوادث و فوریتهای پیش بیمارستانی هرمزگان اظهار داشت: در ساعت ۸:۵۵دقیقه صبح، تیمی از بالگرد اورژانس 115 برای انتقال یک خانم 74 ساله با شکستگی فمور از بیمارستان پارس بوموسی به بیمارستان صاحب الزمان بندرعباس اعزام شد.
بیمار دچار شکستگی فمور شده بود و به دلیل درد شدید و عدم امکان جابجایی، نیاز به مراقبت های پزشکی تخصصی در بیمارستان مجهزتر داشت.

بالگرد اورژانس 115 در مدت زمان کوتاهی به جزیره بوموسی رسید و بیمار را به همراه تیم فوریتهای پزشکی عامری و عسکری به بیمارستان صاحب الزمان بندرعباس منتقل گردید.

خوشبختانه حال بیمار مساعد گزارش شده و تحت مراقبت های پزشکی لازم قرار دارد.

در ادامه، در همین روز در ساعت ۱۱:۲۵ صبح،  بالگرد اورژانس 115 یک بار دیگر برای انتقال مصدوم تصادفی که یک جوان 19 ساله با ترومای متعدد و کاهش سطح هوشیاری بود ، از بیمارستان ابوالفضل  میناب به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شد.

این بیمار در اثر یک تصادف رانندگی دچار آسیب های شدید شده بود و به دلیل وخامت حال و نیاز به مراقبت های فوری، بایستی به یک مرکز درمانی مجهزتر در بندرعباس منتقل می شد لذا  بالگرد اورژانس 115 بیمار را از  بیمارستان ابوالفضل میناب رسید به همراه تیم پزشکی متخصص عامری وعسکری به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل کرد.

دکتر قاسمی عنوان کردند: هر دو ماموریت با موفقیت انجام شد و بیماران به موقع به مراکز درمانی مجهزتر منتقل شدند.

تیم های اورژانس 115 با آمادگی کامل و تجهیزات پیشرفته در انجام ماموریت های هوایی و زمینی در نجات جان بیماران نقش حیاتی ایفا می کنند.
سرعت عمل و دقت در انجام این ماموریت ها، تضمینی برای حفظ جان بیماران و ارائه خدمات درمانی مناسب به آنها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار