اخبار کامل انتظامی مازندران در ۱۸ شهریور ماه

کد خبر: ۱۱۸۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲ 08 September 2024

 

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه ۱۸ شهریور تقدیم حضور می گردد.

 
-------------------------------------
 
کشف 9 فقره سرقت منازل در محمودآباد
 
فرمانده انتظامي شهرستان" محمودآباد" از شناسايي و دستگيري 2 سارق حرفه اي و کشف 9 فقره سرقت منزل خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محمودحسين زاده در تشريح اين خبر گفت: درپي وقوع چندين فقره سرقت از منازل شهروندان با شيوه و شگردي خاص بررسي موضوع بصورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرارگرفت.
 
وي از شناسايي و دستگيري يک سارق حرفه اي خبر داد و در ادامه بيان داشت: کارآگاهان پليس در بازجويي دقيق از متهم دستگير شده 9فقره سرقت از منازل شهروندان با همدستي يک دزد ديگر را کشف کردند.
 
سرهنگ حسين زاده در ادامه گفت: ماموران پليس آگاهي همدست متهم دستگير شده را نيز در يک عمليات ضربتي با مقداري اموال سرقتي در مخفيگاهش دستگير گرديد.
 
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد با بيان اينکه سارقان پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي شدند ، از شهروندان خواست : از قراردادن اشياء گرانقيمت  در منزل جدا خودداري کنند.
 
 
 
 
کشف کالاي احتکاري در بهشهر
 
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر گفت: در اجراي طرح مبارزه با محتکران در بهشهر، ماموران انتظامي يک محتکر حرفه اي را دستگير و 6 ميليارد ريال کالاي احتکاري را کشف کردند.
 
سرهنگ "علي اکبر قلي پور" در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس ، با اشاره به اينکه احتکار کالا ضمن لطمه زدن به سيستم توليد و توزيع ، فشار اقتصادي به مردم وارد مي‌کند ، اظهارداشت : مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولويت‌هاي اصلي مجموعه انتظامي بوده و در همين راستا ماموران طرح برخورد با محتکران کالاهاي اساسي و مورد نياز شهروندان را با انجام اقدامات اطلاعاتي در دستور کار خود قرار دادند.
 
وي افزود: ماموران  پليس امنيت اقتصادي شهرستان پس از شناسايي يک انبار احتکار کالا با انجام هماهنگي قضايي و با همکاري ماموران اداره صنعت ، معدن و تجارت در بازرسي از اين مکان ،  30 دستگاه انواع لوازم خانگي نظير يخچال ، لباس شويي، تلويزيون، اجاق گاز  و ديگر لوازم احتکار شده را  کشف و يک محتکر را دستگير کردند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از پلمب انبار و معرفي متهم در اين راستا براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش تقريبي کشفيات احتکار شده را حدود 6 ميليارد ريال برآورد کردند.
 
 
 
دستگيري عاملان چاقوکشي در کمتر از يک ساعت در ساري 
 
فرمانده انتظامي شهرستان ساري از دستگيري عاملان چاقوکشي در کمتر از يک ساعت،در آن شهرستان خبر داد.
 
به گزارش خبرگزاري پليس، سرهنگ عبدالله حسن زاده در تشريح اين خبر اظهار داشت: برابر اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر يك مورد نزاع و درگيري با سلاح سرد در شهر ساري، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي کلانتري 12، يگان امداد و پايگاه اطلاعات اين شهرستان قرار گرفت.
 
وي افزود: ماموران انتظامي بلافاصله در محل حاضر و طي بررسي اي پي بردند که 3 نفر با سلاح سرد بدليل خصومت شخصي، باهمديگر درگير شدند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان ساري، تصريح كرد: با توجه به فرار متهمان از محل ، ماموران پس از انجام تحقيقات ميداني و اشراف اطلاعاتي موفق شدند عاملان چاقو كشي را کمتر از يک ساعت شناسايي و در اقدامي ضربتي دستگير كنند.
 
سرهنگ حسن زاده با بيان اينکه متهمان پس از تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند، تاکيدكرد: پليس با هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم و امنيت عمومي به شدت برخورد و اجازه نخواهد داد عده اي هنجارشکن با اعمال مجرمانه خود نظم عمومي جامعه را برهم بزنند.
 
 
 
 
دستگيري سارقان به عنف در بابل 
 
فرمانده انتظامي شهرستان بابل از دستگيري سارقان به عنف با هوشياري کارآگاهان پليس آگاهي خبر داد. 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "علي داداش تبار" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع يک فقره سرقت به عنف توسط سرنشينان يک خودرو، تيمي ويژه از ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي وارد عمل شدند.
 
وي افزود: در تحقيقات پليسي مشخص شد که سرنشينان خودروي وانت نيسان با تهديد چاقو و حمله ، کيف و گوشي تلفن و وجه فرد مالباخته را زورگيري و به سرعت از محل متواري شده اند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان بابل تصريح کرد: کارآگاهان پليس آگاهي با بررسي دقيق محل سرقت و سرنخ هاي موجود تحقيقات ميداني گسترده اي را از ساعات اوليه سرقت آغاز و در نهايت با سرنخ هاي بدست آمده به فردي مظنون، وي را تحت نظر و تعقيب قرار دادند.
 
وي از دستگيري متهم مورد نظر به اتفاق 2همدست وي خبر داد و در ادامه گفت : متهمان پس از دستگيري در بازجويي هاي دقيق پليسي به جرم خود اعتراف و اموال مسروقه نيز پس از کشف به مالباخته تحويل شد.
 
خبر: سلمان مهدوی 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار