استاندار کرمانشاه:

پروژه استخر قهرمانی کرمانشاه ۷۲ درصد پیشرفت داشته است

استاندار کرمانشاه گفت: پروژه استخر قهرمانی از ۷۲ درصد پیشرفت برخوردار بوده و برای بهره‌برداری نیازمند ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار است.
کد خبر: ۱۱۸۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸ 09 September 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در حاشیه بازدید از پروژه های دهکده المپیک کرمانشاه، اظهار کرد: پروژه های نیمه کاره بسیاری در استان کرمانشاه وجود دارند که از سال‌ها قبل باقی مانده اند.
 
وی افزود: بخشی از بودجه استان صرف اجرای این پروژه‌ها شده اما هنوز هم به اتمام نرسیده‌اند.
 
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تلاش می کنیم این پروژه ها با حمایت دولت در فاصله زمانی قابل قبولی به سرانجام برسد.
 
وی ادامه داد: مجموعه استخر قهرمانی یکی از این پروژه‌هاست که اداره ورزش و جوانان در حال تکمیل روند اجرایی این پروژه از ابتدا تاکنون است و تلاش می‌کنیم در آینده نزدیک همراه نمایندگان استان دیداری با وزیر ورزش و جوانان برای تامین اعتبار مورد نیاز پروژه داشته باشیم.
 
صحرایی اعتبار مورد نیاز این پروژه برای بهره برداری را قابل تامین دانست و گفت: تکمیل این پروژه اگر باز هم به تعویق بیفتد، آن را با مشکلات و دشواری های افزون‌تری در سال‌های بعد روبرو خواهد کرد.
 
وی عنوان کرد: پروژه استخر قهرمانی در ۱۶ هزار متر مربع و شامل استخر قهرمانی، استخر تمرینی و استخر شیرجه است.
 
صحرایی اضافه کرد: این مجموعه از ۷۲ درصد پیشرفت برخوردار است و برای بهره برداری نیازمند ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار است.
 
استاندار کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: سالن ۶ هزار نفری یکی دیگر از پروژه‌های مهم مجموعه دهکده المپیک است و امروز بازدیدی از این پروژه مهم داشتیم، این مجموعه بیش از ۶۰ درصد پیشرفت دارد و به گفته مدیران پروژه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آن نیاز هست که با جدیت تامین اعتبار این پروژه را نیز در دیدار با وزیر پیگیری می کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار