توقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در پرند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران از توقیف ۹ دستگاه خودرو سواری شوتی در پرند خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳ 10 September 2024
به گزارش «تابناک تهران» به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ داریوش صادقی فرد اظهار داشت: در راستای طرح مقابله با خودرو های شوتی ماموران انتظامی اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقدامات فنی و پلیسی، موفق به شناسایی محل پاتوق خودروهای شوتی در اتوبان تهران به ساوه بعد از عوارضی پرند شدند.
 
وی افزود: ماموران انتظامی اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ۱۹ شهریور ماه سال جاری به محل اعزام شده و در نتیجه عملیات ۹ دستگاه خودرو سواری شوتی که فاقد صندلی عقب و دارای ارتفاع غیرمتعارف و موتور تقویت بوده را با هماهنگی با مرجع قضائی توقیف کرده که برابر ماده ۲۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
 
جمع آوری ۶۹ معتاد متجاهر در اجرای طرح آرامش در بهارستان
 
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در شهرستان بهارستان اقدام کردند.
 
سرهنگ مجید عسکری نیا افزود: ماموران پلیس با هماهنگی های قضائی با رعایت موازین شرعی و قانونی با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.
 
وی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در کمپ ها ۶۹ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان بهارستان جمع آوری و جهت ترک اعتیاد به کمپ های ترک اعتیاد انتقال داده شدند، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس با ادامه این طرح ها با هدف بهبود وضعیت این افراد با تمام توان پیگیر و آماده خدمت گذاری هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار