اجرای ۲ هزار و ۶۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس استان مرکزی

جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۲ هزار و ۶۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این استان هدفگذاری شده که در ۶۴ عنوان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱ 15 September 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سردار محمدرضا عسگری روز یکشنبه در نشست خبری برنامه‌های هفته دفاع مقدس سپاه روح‌الله استان مرکزی در اراک، افزود: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس در اجرای تمام برنامه‌ها مد نظر است و با جدیت دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: پایگاه‌ها و مساجد در اجرای این برنامه ها دخیل و نقش‌آفرینی دارند و هماهنگی لازم با بخش‌های مختلف صورت گرفته است.

جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد:۳۴ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی استان مرکزی افتتاح می‌شود.

سردار عسگری گفت: رونمایی از ۲۹ کتاب، نمایش و رزم فرهنگی در اراک و محلات، رژه‌ نیروهای مسلح، تجلیل از ایثارگران، یادواره‌های مختلف و گلباران مزار شهدا در شهر و روستاها، بخشی از برنامه‌ها است.

وی اظهار کرد: دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، روایت راویان در خصوص دفاع مقدس در مساجد و پایگاه‌های مقاومت، فضاسازی شهری، تجلیل از سربازان نمونه، اجرای برنامه‌های هنری و تئاترهای خیابانی و برپایی میز خدمت، از دیگر برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک هم در این نشست گفت: از مجموع ۶۴ عنوان برنامه هدفگذاری شده در استان مرکزی، ۶۱ عنوان برنامه در سطح این ناحیه برگزار می‌شود.

سرهنگ محمد مهجوری افزود: ۷۵۰ برنامه ویژه شهرستان اراک در این هفته برگزار می‌شود که مهمترین آنها اجرای نمایش رزمی فرهنگی با همکاری تیپ یکم سپاه روح الله و پایگاه امام رضا(ع) شهرداری اراک است.

وی بیان کرد: از سوم مهرماه امسال در منطقه نورالشهدا اجرای برنامه‌های جانبی پس از اقامه نماز مغرب تدارک شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک ادامه داد: تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت، رژه حماسی بسیجیان در ۳۱ شهریورماه، تجلیل از شهدای زنده ویژه جانبازان بالای ۷۰ درصد، برپایی ۲۰ یادواره خانگی و هفت یادواره محلی، از دیگر برنامه‌ها در شهرستان اراک است.

سرهنگ مهجوری اظهار کرد: بهشت گردی در گلزار شهدای اراک و اعزام ۱۵ گروه جهادی به روستاهای مختلف، از دیگر برنامه‌های هدفگذاری شده در این شهرستان است.

۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار