فارسان میزبان جشنواره اقوام ایران زمین +فیلم

فرماندار شهرستان فارسان از برگزاری جشنواره اقوام ایران زمین در فارسان از ۲۳ شهریور تا ۳۱ شهریور ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵ 17 September 2024

 

فارسان میزبان جشنواره اقوام ایران زمین+ فیلمسید هادی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در فارسان، اظهار داشت: دومین جشنواره اقوام ایران زمین استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان فارسان از ۲۳ شهریور ماه الی ۳۱ شهریور ماه در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: هنرمندان سراسر کشور ۱۳۰ غرفه، برای بازدید علاقمندان در این جشنواره برپا کردند. جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین برای دومین سال متوالی در سه بخش نمایشگاهی، همایش‌ها و جشن‌های عمومی در شهرستان فارسان برگزار شده است. 

فرماندار شهرستان فارسان گفت: از ۱۲ استان کشور هنرمندان دعوت شده‌اند و شاهد هنرنمایی آنها در این جشنواره هستیم. همچنین عشایر از استان‌های زاگرس نشین نیز در این جشنواره شرکت کردند.

صالحی تصریح کرد: این جشنواره حاصل زحمات و تلاش‌های شبانه روزی ستاد جشنواره متشکل از همه دستگاه‌های اجرایی استان است، هدف اصلی برگزاری این جشنواره عمل به فرمایش مقام معظم رهبری یعنی غنیمت دانستن فرصت تنوع اقوام در ایران است.

وی با اشاره به اینکه اقوام ایرانی با اتحاد و انسجام سالیان سال است که در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، افزود: ما به دنبال این هستیم که فرهنگ‌های مختلف اقوام ایرانی را در کنار یکدیگر برای تقویت وفاق و همدلی داشته باشیم. 

صالحی در پایان خاطرنشان کرد: این جشنواره روز جمعه با همایش پیاده‌روی خاتمه پیدا می‌کند، شرط ادامه و تقویت چنین جشنواره‌هایی،همراهی مردم است. همه اقوام استان چهارمحال و بختیاری در برگزاری این جشنواره سهم و نقش دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار