معاون سازمان میراث فرهنگی کرمانشاه خبر داد؛

بازدید ۶ میلیون گردشگر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: ۶ میلیون گردشگر طی ۶ ماهه ابتدایی سال جاری از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۸۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷ 18 September 2024

وحید امیری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال ۶ میلیون بازدید کننده و مسافر در استان داشتیم که این ۶ میلیون مسافر ماندگار نبوده زیرا کرمانشاه تبدیل به مسیر گذر شده و مقصد هدف نیست.
 
وی افزود: عدم ماندگاری مسافران در کرمانشاه به‌ دلیل نبود امکانات و جاذبه‌های سرگرمی در کنار جاذبه‌های طبیعی در استان است.
 
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی استان کرمانشاه تصریح کرد: باید در خصوص ایجاد جاذبه‌های سرگرمی در کنار جاذبه‌های طبیعی یک مدیریت کلان صورت بگیرد که باعث ماندگاری مسافران در استان شده که اگر چاره‌ای اندیشیده نشود از لحاظ گردشگری و جاذبه‌ها به استان‌های مجاور خواهیم باخت.
 
وی ادامه داد: بزرگترین چالش و آسیب در حوزه گردشگری نبود امکانات و سرگرمی در خصوص مقصد هدف نبودن استان کرمانشاه است.
 
امیری عنوان کرد: تعداد اقامتگاه‌ها از لحاظ آماری چهار و ۵۰۰ تخت اقامتی است که در کنار آن اسکان آموزش و پرورش و اسکان ادارات هم بوده است.
 
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: سازمان میراث فرهنگی عملکرد نظارتی و برخوردهای قانونی را تشدید کرده و کیفیت خوبی از اقامتگاه‌ها و هتل ها را به مسافران ارائه داده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار