گزینه‌های مطرح شده استانداری فارس+ سوابق

ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان فارس، ۶ گزینه را برای تصدی پست استانداری به وزارت کشوربه عنوان نامزدهای اصلی مطرح هستند. 
کد خبر: ۱۱۸۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵ 18 September 2024

به گزارش خبرنگار تابناک در استان فارس، در شبکه های اجتماعی از سوی جناح های مختلف، نام های متعددی به عنوان گزینه های پیشنهادی مطرح است.

ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان فارس، ۶ گزینه را برای تصدی پست استانداری به وزارت کشور معرفی کرده است که در میان این گزینه‌ها،جواد اطاعت، حیدر اسکندرپور (شهردار سابق شیراز) و عبدالرضا قاسمپور (معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس) به عنوان نامزدهای اصلی مطرح هستند. 

این دو نفر با سوابق مدیریتی در دوره اصلاحات، رقابت تنگاتنگی برای تصدی این پست خواهند داشت.

علاوه بر این، مجمع نمایندگان فارس نیز کمال دهقانی فیروزآبادی (نماینده مجلس دهم از حوزه انتخاباتی میبد یزد و معاون سیاسی اسبق استانداری فارس را به عنوان گزینه پیشنهادی خود مطرح کرد که وی این مسوولیت را نپذیرفته است.

سوابق گزینه های پیشنهادی استانداری فارس، حیدر اسکندرپور، متولد کازرون شهردار سابق شیراز، فرماندار سابق شیراز، قائم‌مقام ستاد انتخاباتی روحانی در فارس بوده و همچنین عبدالرضا قاسمپور متولد وراوی شهرستان مهر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار فارس، فرماندار سابق لامرد بوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار