دلیل ترافیک چند کیلومتری جاده همدان به تهران چه بود؟

گروه استان‌ها- دلیل ترافیک چند کیلومتری شب گذشته، جاده همدان به تهران، نصب دوربین ها و دستگاه سامانه نظارتی توزین در حرکت بوده، که عملیات نصب این دوربین ها بیش از یک ماه زمان می‌برد.
کد خبر: ۱۱۸۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲ 28 September 2024

سرهنگ فکری رییس پلیس راه استان همدان در گفتگو با -«تابناک همدان»- اظهار داشت: علت ترافیک سنگین و چند کیلومتری حدفاصل شهرک صنعتی بوعلی تا پلیس راه در مسیر همدان-تهران، نصب دستگاه سامانه توزین در حال حرکت است.

سرهنگ فکری افزود: البته در روزهای تعطیل و آخر هفته حجم ترافیک، بیشتر از بقیه روزهاست، و کندن آسفالت برای نصب این دستگاه موجب بروز ترافیک شب گذشته شد، 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ترافیک در این محور روان است افزود: صبح امروز جلسه ای برای حل ترافیک این محور در مدت زمانی که این سامانه نصب و راه اندازی شود، تشکیل شد، تا دیگر شاهد کند شدن رفت و آمد در این محور نباشیم.

رئیس پلیس راه استان همدان، درباره سیستم های توزین در حال حرکت (WIM) گفت: این سامانه با هدف مدیریت، جمع آوری و تحلیل اطلاعات ترافیکی و کاهش هزینه های مربوط به تخریب بدنه راه در اثر عبور بارهای خارج از محدوده و بی قانونی و تسریع در مراحل اعمال قانون و افزایش ضریب ایمنی عبور وسایل نقلیه به کار گرفته می شوند. روش جدید توزین وسایل نقلیه به علت کاهش نیاز به پرسنل و کارکنان می تواند در تمامی ساعات شبانه روز فعال باشد و این مسیر به دلیل حجم تردد خودروهای عبوری از منطقه غرب کشور به پایتخت و سایر استان های مرکزی و شمال استان نیازمند افزایش نظارت بود، که این اقدام با همکاری اداره کل راهداری استان همدان در حال انجام است و بیش از یک ماه به طول خواهد انجامید.

سرهنگ فکری گفت: برخی از نقاط این مسیر نیاز به اصلاح و ترمیم آسفالت داشت، که این مهم پس از پایان تعطیلات تابستانی و کم شدن حجم عبور خودروها در دستور کار قرار گرفت و در حال انجام است و این موضوع نیز منجر به ترافیک خودروها در بخشی از این مسیر شده است.


وی در پایان افزود:  عوامل پلیس راهور با همکاری نیروی راهداری در مسیر مستقر هستند تا نسبت به روان سازی هرچه بهتر تردد خودروها اقدام نمایند.


انتهای پیام/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار