ساماندهی تابلوهای ترافیکی در یزد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار یزد از ساماندهی تابلوهای ترافیکی شهر یزد از جمله تابلوهای شناسایی معابر و تابلوهای هدایت مسیر خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح در تمام معابر شهر به 3‌میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۱۱۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 27 October 2015

به گزارش تابناک یزد،«محمدرضا شفیعی» افزود: بسیاری از تابلوهای شناسایی معابر و هدایت مسیر به دلیل فرسودگی کیفیت خود را از دست داده‌اند و باید تعویض شوند.

وی ادامه داد: این اقدام شامل تعویض تابلوهای فرسوده و تعمیر تابلوهای خراب شده است تا رانندگان به راحتی موفق به مسیریابی شوند و شهروندان نیز برای پیدا کردن آدرس‌های شهری با مشکل مواجه نشوند.این مسئول این ابزارهای ترافیکی را در زیباسازی مبلمان شهری موثر دانست و افزود: قطعا تعویض این تابلوهای ترافیکی، زیبایی شهر را ارتقا می‌بخشد.

وی از جمله معابری را که تابلوهای ترافیکی آن باید تعویض شود حدفاصل خیابان آیت‌الله کاشانی به میدان ابوذر و بلوار شهید منتظر قائم از تقاطع فاطمیه به میدان مهدیه عنوان کرد. شفیعی از آغاز این طرح از معابر اصلی شهر خبر داد و افزود: طرح ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی به ترتیب و بر اساس اولویت در معابر اصلی شهر اجرا خواهد شد.

به گزارش همشهری،وی با اشاره به ضرورت توجه به کیفیت تابلوهای ترافیکی جدیدی که در معابر شهر نصب می‌شود، ادامه داد: تابلوهای جدید به نحوی ساخته می‌شود که حتی در اثر برخورد خودروها نیز کج و خراب نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار