رسیدگی به شکایت خبرنگار سیلی‌خورده قشم

رییس دادگستری شهرستان قشم گفت: پرونده شکایت خبرنگار قشم و سازمان منطقه آزاد قشم در دادسرا دنبال می شود و از دادستان سیر آن را جویا خواهم شد.
کد خبر: ۱۱۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 28 October 2015
محسن دلاوری در گفتگو با مهر در پاسخ به علت عدم احضار متشاکی پرونده خبرنگار پیشکسوت قشم اظهار داشت: این پرونده در دادسرا دنبال می شود و از دادستان سیر آن را جویا خواهم شد. اعاده حیثیت واحقاق حقوق تضییع شده هر شهروندی وظیفه ذاتی دستگاه قضایی است ودر ادای آن اهمال یا مماشات نخواهد شد.
 
رییس دادگستری شهرستان قشم به پیگیری وحساسیت افکار عمومی پیرامون درگیری با خبرنگار پیشکسوت جزیره اشاره و تصریح کرد: آنچه به دستگاه قضا ارجاع شده دقیق و با رعایت انصاف و عدالت بررسی خواهد شد.
 
وی در بخش دیگری از این گفتگو از اتفاق پیش آمده و از رفتارهایی که با اصحاب رسانه می شود اظهار تاسف کرد و افزود: قطعاً پایبندی به موازین حقوقی وسپردن کار به مصدر قانونی باعث خواهد شد چنین وقایعی هرگز رخ ندهد. پایبندی به رفتارهای قانونی وظیفه همه شهروندان است و مسئولان باید بیش از دیگران در رفتارهایشان به قانون پایبند باشند .  
 
به گزارش خبرنگار مهر، دو هفته گذشته منطقه آزاد قشم اقدام به تخلیه و پلمپ دفتر هفته نامه ارمغان قشم کرد که به دلیل نداشتن حکم تخلیه موجب درگیری میان خبرنگار هفته نامه ارمغان قشم و رییس حراست منطقه آزاد قشم می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار