استاندار خراسان رضوی عنوان کرد:

استفاده‌ازامکانات‌دولتی‌درتبلیغات‌انتخاباتی‌ممنوع!

استاندار خراسان رضوی گفت: هرگونه استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها ممنوع است.
کد خبر: ۱۲۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 30 October 2015
علیرضا رشیدیان در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی استان خراسان رضوی با استاندار که در ساختمان شهید رجایی استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به اهمیت وجود شوراها اظهار کرد: شوراها نمود عملی حضور مردم در تمامی سطوح مختلف هستند که این حضور را در تصمیم‌گیری‌ها به عرصه ظهور می‌رسانند.

استاندار خراسان رضوی به تعامل میان دستگاه‌های اجرایی و شوراها تاکید کرد و بیان داشت: این تعامل یک ضرورت است زیرا اگر نظام بخواهد متکی به خود باشد باید از این تعامل و همچنین حضور مردم در عرصه‌های مختلف استفاده کند.

وی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را نوش‌دارویی برای عبور از بحران اقتصادی کشور عنوان کرد و افزود: همه باید نسبت به این سیاست وفادار بوده و فراتر از جناح‌ها و سلایق سیاسی به صورت متحد نسبت به توسعه کشور گام بردارند.

رشیدیان ادامه داد: اختلاف سیاسی سر جای خود مطرح است اما در مسائل کلان و دیپلماسی باید متحد بود تا کشور با چالش درونی مواجه نشود.

استاندار خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد: با سیاست‌های دولت تدبیر و امید بحث صادرات و تجارت استان تسهیل شود.

وی ادامه داد: ما تنها 30 درصد محصولات صادراتی خود را صادر می‌کنیم در حالی که محصول ما به کشورهای دیگر می‌رود و آن‌ها تنها با بسته‌بندی محصولات ما از آن به نفع خود استفاده می‌کنند.

رشیدیان بر جذب سرمایه‌گذار تاکید کرد و یادآور شد: جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی عنصر لازم و ضروری برای کشوری است که قصد پیشرفت دارد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه دولت باید به دنبال واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی برود، خاطرنشان کرد: اگر کسی حاضر باشد پروژه‌های عام‌المنفعه و خیریه را بپذیرد دولت حاضر است برای آن قرض‌الحسنه بدهد.

وی در ارتباط با بحث اشتغال‌زایی خاطرنشان کرد: بسته خروج از رکود دولت تنها مربوط به خودرو نیست و دولت به بخش‌های دیگر نیز توجه کرده است اما خودروسازان و به تبع آن قطعه‌سازان در شرایط سختی به سر می‌برند و حتی می‌توان گفت قطعه‌سازان در خراسان رضوی در شرایط بحرانی به سر می‌برند.

رشیدیان با اشاره به مسئله کمبود آب استان گفت: برای بحران آب 82 میلیارد تومان از بودجه بحران را جذب کرده‌ایم.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته 40 هزار تن و امسال 60 هزار تن قیر جذب کرده‌ایم که باید از سیمان به جای قیر استفاده کرد اما کارخانجات سیمان نیز دچار بحران شده‌اند.

استاندار خراسان رضوی به مسئله انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: انتخابات یکی از عناصر مهم نظام است که هر چه مشارکت مردم بیشتر شود قدرت چانه‌زنی دولت در مذاکرات نیز بیشتر می‌شود.

وی تاکید کرد: استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها ممنوع است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار