کاهش 4 درصدی مرگ جاده ای

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از کاهش 4 درصدی تلفات ناشی از تصادفات رانندگی کشور در 6 ماه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰ 31 October 2015
به گزارش تابناک مازندران، سردار موسی امیری در حاشیه دهمین یادواره سرداران و 24 شهید مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آمل با اشاره به کاهش تلفات جاده‌ای در کشور، گفت: تصادفات رانندگی حجم زیادی از تلفات را به خود اختصاص می‌دهد.
 
وی افزود: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های راهور کاهش تلفات جاده‌ای ناشی از تصادفات و همچنین افزایش ایمنی در سفر است.
 
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به آمار تلفات و تصادفات منجر به فوت 6 ماه گذشته امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار ارائه‌شده از سازمان پزشکی قانونی کشور نزدیک به 4 درصد کاهش تلفات ناشی از تصادفات در محورهای مختلف کشور را شاهد هستیم.
 
این مسئول تاکید کرد: این آمار هنوز قطعی نشده است، زیرا آمار تلفات جاده‌ای ماه شهریور به‌صورت دقیق اعلام نشد، ولی کاهش 4درصدی تصادف منجر به فوت نیز نشان از تلاش زیاد مسئولان و مردم دارد.
 
امیری گفت: در مهر ماه امسال نیز شاهد کاهش تلفات ناشی از تصادفات و سوانح جاده‌ای بودیم و امیدواریم این روند در آینده کمتر شود.
 
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در مورد مهم‌‌ترین عوامل تاثیرگذار در کاهش تلفات ناشی از تصادفات رانندگی، بیان کرد: همراهی مردم از اصلی‌ترین عوامل برای کاهش سوانح است، همچنین اثرگذاری کار فرهنگی، تلاش چشم‌گیر رسانه‌های جمعی، مکتوب و خبرگزاری‌ها در آگاهی‌بخشی به مردم از دیگر موارد اثربخش است.
 
این مسئول در پایان گفت: استفاده از فناوری‌های نوین و در برخی مواقع سخت‌گیری‌های پلیس برای مراقبت بیشتر از دیگر عوامل است، البته این سخت‌گیری‌ها هم موجب کاهش تاثیرگذار در کاهش تلفات ناشی از تصادفات رانندگی شده است.
 
انتهای پیام/
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار