کمالوند: بازی جذابی برگزار شد/ حریف را زیر فشار گذاشتیم

شاهکار گسترش مقابل پدیده

در ادامه هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر تیم های گسترش فولاد تبریز و پدیده مشهد از ساعت ۱۵ امروز در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته بودند که دیدار با نتیجه چهار بر یک به سود آبی پوشان تبریزی به پایان رسید.
کد خبر: ۱۲۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸ 31 October 2015

در ادامه هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر تیم های گسترش فولاد تبریز و پدیده مشهد از ساعت ۱۵ امروز در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته بودند که دیدار با نتیجه چهار بر یک به سود آبی پوشان تبریزی به پایان رسید.

گل های گسترش فولاد توسط مگنو باتیستا (دقیقه ۱۰)، محمد ابراهیمی (دقیقه ۳۸)، سعید دقیقی ( دقیقه ۴۳ پنالتی) و یوسف سیدی ( دقیقه ۹۱) به ثمر رسید که تک گل پدیده نیز در دقیقه ۸۵ توسط ایگور پراهیچ به ثمر رسید.

کارت زرد: میثم نقی زاده ( دقیقه ۲۵)، محمد ابراهیمی ( دقیقه ۲۸) از گسترش فولاد و حسن جعفری ( دقیقه ۶۰) از پدیده مشهد

این دیدار در ورزشگاه اختصاصی باشگاه گسترش فولاد تبریز برگزار شد که حدود ۱۰۰ نفر از هواداران تیم میزبان در ورزشگاه حضور داشتند.

ترکیب اولیه گسترش فولاد: گئورگی گئورگیف، سید امید نظامی پور، مرتضی اسدی، حمد نصرتی، مگنو باتیستا داسیلوا، محمد ابراهیمی، مهدی کیانی، شهرام گودرزی، مصطفی اکرامی، سعید دقیقی و داریوش شجاعیان 

ترکیب اولیه پدیده مشهد: معین عباسیان، محمد حسین مرادمند، کریم احمدی، غلامحسین باداماکی، یونس شاکری، میلاد غریبی، میر مهدی خیری، ابوالحسن جعفری، میثم نقی زاده، ایگور پراهیچ و علیرضا حیدری

گسترش فولادی ها در جدول رده بندی ۱۷ امتیازی شده و پدیده مشهد نیز ۱۳ امتیازی باقی ماند.


فراز کمالوند در نشست خبری پس از دیدار مقابل پدیده مشهد در خصوص روند بازی، اظهار داشت: بازی بسیار جذاب و با کیفیت بالا بود. هر دو تیم موقعیت های زیاید داشتند که بسیاری از آنها به هدر رفت. این شکست، چیزی را از ارزش های پدیده کم نخواهد کرد و در دقایقی از ما بهتر بودند.

وی ادامه داد: ما از نتیجه تراکتور سازی در هفته گذشته نگرانی داشتیم که این نتیجه برای ما نیز رقم بخورد. ما امروز ۱۱ دلاور را در زمین داشتیم و جواب دندان شکنی به حاشیه سازان دادند. گسترش فولاد در طول بازی، حریف را زیر فشار گذاشته بود. خوشحال هستم که پای بازیکنانمان به گلزنی باز شد.

کمالوند، بیان کرد: بازیکنانمان در خط دفاعی نیز عملکرد خوبی دارند. امیدوارم مردم فوتبال دوست تبریزی، گسترش فولاد را تنها نگذارند و به حمایت آنها نیاز داریم. دوست داریم که ورزشگاه اختصصای در دیدار مقابل سپاهان اصفهان پر شود.

سرمربی گسترش فولادی ها در خصوص حفظ گل ها توسط تیمش، گفت: لطف خدا بود که این نتیجه حفظ شد و در درجه دوم نیز، تجربه بازیکنانمان اثر گذار بود. نقش بازیکنان در حفظ نتیجه از من بیشتر بود. تعویض های خوبی نیز داشتیم و امیدوارم در ادامه مسابقات نیز موفق شویم.

وی، اظهار داشت: ما در به ثمر رسنادن پنالتی سیستمی داریم. محمد نصرتی در آخرین تمرین پیش از بازی، پنالتی ها را گل کرده بود ولی نصرتی در بازی امروز صحنه پنالتی را به سعید دقیقی دادند تا پایش به گلزنی باز شود.

کمالوند، اظهار داشت: امسال بیستمین سال مربیگری من است که تا امسال بازیکنانی نداشتم که تا به این حد رفیق باشند. دوستی و رفاقت در تیم ما بسیار وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار