ورزشکار و مربی کرمانشاهی عازم مسابقات قهرمانی آب های آرام آسیا شدند

رئیس هیئت قایقرانی استان کرمانشاه از اعزام ورزشکار و مربی کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸ 01 November 2015
رئیس هیئت قایقرانی استان کرمانشاه از اعزام ورزشکار و مربی کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو خبر داد.

محمد سهراب بیگ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فاطمه کرمجانی به عنوان ورزشکار و نادیا تالانک به عنوان مربی نمایندگان قایقرانی استان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

وی ادامه داد: تیم ملی آبهای آرام ایران با 28 ورزشکار، 9 مربی و 2 داور به مسابقات قهرمانی آسیا که حکم انتخابی المپیک را نیز دارد اعزام شده است.

سهراب بیگ گفت: مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک از 13 تا 16 آبان ماه در اندونزی برگزار می شود.

رئیس هیئت قایقرانی کرمانشاه یادآور شد: خوشبختانه کرمجانی بانوی قایقران کرمانشاهی از آمادگی خوبی برخوردار است و با توجه به روحیه و انگیزه ای هم که دارد اگر با بدشانسی مواجه نشود و بتواند توانایی خود را نشان دهد می تواند سهمیه المپیک را کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا که حکم انتخابی المپیک را نیز دارد با حضور برترین های آسیا برگزار می شود چرا که همه ورزشکاران به دنبال کسب سهمیه هستند و این کار را برای ملی پوشان ما سخت می کند.

کرمانشاه یکی از قطب های قایقرانی کشور محسوب می شود به گونه ای که با حدود 18 ملی پوش و داشتن چند مربی ملی بهترین وضعیت را در بین استان های کشور دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار