به نام شهدا، به کام تبلیغات انتخاباتی!!!

از مراسم ترحیم ورزشکاران تا محرم حسینی و همایش های پیاده روی تا مراسم گرامیداشت شهید سیدروح‌الله عمادی شهید سوادکوهی مدافع حرم که امروز با حضور پرشور مازندران همراه بود گویا عرصه تاخت و تاز انتخاباتی برخی شده است...
کد خبر: ۱۲۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳ 03 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، انتخابات در جمهوری اسلامی ایران در حالی پس از زحمات و جان فشانی ها میسر شد که پیش از آن با وجود تلاشهای بسیار شایسته ترین انسانها و متدین ترین افراد نیز از فرصت انتخاب و حتی حضور در انتخابات محروم بودند لذا جمهوری اسلامی ایران فرصتی برای تنفس مردم متمدن و متدین کشور در فضای مردم سالاری باید دانست اما گاهی برخی اقدامات موجب توهین به این فرصت استثنایی و وش عور مردم تلقی می شود که در این حرکات زننده برخی از کاندیداهای احتمالی(در صورت عبور از ارزیابی دستگاه های نظارتی) از ماه ها پیش با حضور بدون دعوت و پرطمطراق خود جلوه گری تبلیغات انتخاباتی می کنند.
از مراسم ترحیم ورزشکاران تا محرم حسینی و همایش های پیاده روی تا مراسم گرامی داشت شهید سیدروح‌الله عمادی شهید سوادکوهی مدافع حرم که امروز با حضور پرشور مازندران همراه بود.
ماجرا از این قرار است که عصر امروز گرامیداشت شهادت مدافع حرم؛ سرهنگ پاسدار شهید سیدروح‌الله عمادی در شرایطی در مسجد امام صادق (ع) روستای پایین دزاء مرکز مازندران از سوی سوادکوهی‌های مقیم مرکز مازندران برگزار شد که این محفل فرصت خوبی هم برای جولان و سوء استفاده کاندیداهای مجلس شورای اسلامی شده بود.
این افراد در حالی چهره در چهره مردم عادی وقت می گذراندند که گویی به یک نشست انتخاباتی آمده اند تا یک مراسم معنوی برای گرامی داشت یاد شهید مدافع حرم.
نکته پایانی اینکه مردم با قوه تشخیص و تحلیل سیاسی قوی خود قطعا افرادی که در این اقدامات سعی در انجام اعمال غیرقانونی دارند را به خوبی می شناسند و در انتخابات اسفندماه به تجربیات خود عنایت خواهند داشت...
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار