باوجوددعای باران، هوای آفتابی‌ام آرزوست!

پس از تغییر کیفیت شبکه های تلویزیونی به آنالوگ در استان کهگیلویه وبویراحمد،با اولین تغییرات فصلی این شبکه ها هم تغییر را شروع کرده و هر از گاهی با ارائه جمله "سیگنال موجود نیست"به جعبه جادویی وارد می شوند
کد خبر: ۱۲۵۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶ 07 November 2015
پس از تغییر کیفیت شبکه های تلویزیونی به آنالوگ در استان کهگیلویه وبویراحمد،با اولین تغییرات فصلی این شبکه ها هم تغییر را شروع کرده و هر از گاهی با ارائه جمله "سیگنال موجود نیست"به جعبه جادویی وارد می شوند.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، از روزی که فرستنده دیجیتال جای آنالوگ را گرفت هر روز صدای اعتراض و نارضایتی مردک کهگیلویه بیشتر می شود.
قطعی شبکه های دیجیتال در شهرستان کهگیلویه رفته رفته به یک معضل تبدیل شده به نحوی که مردم شهرها و بخش های مختلف این شهرستان از این موضوع به شدت گلایه دارند.
با فرارسیدن فصل های بارانی و به تبع آن تغییرات آب و هوایی، مردم شهرستان کهگیلویه برای تماشای یک برنامه تلویزیونی باید همواره از پیش بینی های هواشناسی باخبر باشند.
قهر باران با دیجیتال مشکل همیشگی تلویزیون‌های این شهرستان است و به محض نزول رحمت الهی دیگر صفحه تلویزیون تصویری را به نمایش می‌گذارد؛ « سیگنال موجود نمی‌باشد» تنها یادگار سیستم دیجیتال با آغاز بارندگی است.
قطع مداوم سیستم دیجیتال به محض بارندگی باعث شده است به رغم خوشحالی مردم از نزول باران «این نعمت الهی » شهروندان« هوای آفتابی‌ام آرزوست» را در دل زمزمه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار