قواعد حزب‌بازی در ایران رعایت شود

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که در آستانه انتخابات قواعد حزب‌بازی در کشور رعایت شود.
کد خبر: ۱۲۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴ 14 November 2015


به گزارش خبرنگار مهر،منصور حقیقت پور پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص الزامات انتخابات ریاست جمهوری و مجلس خبرگان تصریح کرد: هرچند ما در کشور حزب به مفهوم واقعی کلمه نداریم اما احزاب موجود نیز باید قواعد را رعایت کرده و بر اساس اصول و قوانین رفتار کنند.

وی بابیان اینکه شرایط اقتصادی فعلی کشور اختلاف و تفرقه را نمی‌طلبد، متذکر شد: به‌منظور خروج از بحران‌های اقتصادی که مطالبه همگانی است باید به شکل مطلوب در انتخابات ظاهر شویم.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به ترفندهای دشمنان در آستانه انتخابات برای ایجاد تفرقه اشاره کرد و افزود: هرچند کشور از حوزه‌های مختلف تهدید می‌شود اما با تکیه‌بر آرمان‌های انقلاب و خون شهدا می‌توان از این بحران‌ها خارج شد.

حقیقت پور بابیان اینکه در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس چیزی به نام چپ و راست و دسته‌بندی‌های سیاسی وجود نداشت، تأکید کرد: در آن مقطع تاریخی ما با اتحاد و با تکیه‌ بر منویات رهبری پیروز شدیم و امروز نیز برای گذر از بحران‌ها به اتحاد و انسجام نیاز داریم.

وی خط‌کشی‌های سیاسی که منجر به آسیب شود را نادرست خواند و به‌ ضرورت مراقبت عموم احزاب و کاندیداها در آستانه انتخابات تأکید کرد.

وی بابیان اینکه بیشتر از پیروزی افراد در انتخابات حضور پرشور مردمی است و باید به این منظور تلاش کنیم، تأکید کرد: امروز عقلانیت حکم می‌کند قواعد بازی را رعایت کنیم؛ چراکه کشور در این مقطع حساس تاریخی کشور نیازمند درایت است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به‌ضرورت حضور افراد متدین، عاقل و معتدل در مجلس تأکید کرد و افزود: بارها در جلسات متعدد به این سه عنصر تأکید داشته‌ایم که چنین اشخاصی می‌توانند فضای آرام و منطقی را در کشور رقم بزنند.

حقیقت پور به‌ضرورت حمایت احزاب و جناح‌ها از اقدامات منطقی و مقبول دولت در شرایط فعلی نیز تأکید کرد و متذکر شد: خود بنده به این دولت رأی ندادم اما دولت را هرکجا لازم باشد حمایت می‌کنم؛ چراکه امروز کشور نیازمند اتحاد و همدلی بین قوا است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار